- 30 aug 2025
- 24
- 15
- 3
Dag iedereen ,
Ik ben nieuw op het forum en heb mij voorgesteld. Ik moet nog wegwijs worden in topics.
Ik heb een ct200h uit 2018 . Mijn beide DRL zijn kapot waarvan eentje helemaal niks meer doet en de andere zwak licht geeft. Mijn auto komt niet door de APK. De dealer heeft als enige oplossing beide units vervangen. Prijskaartje ruim 4000 euro. Mijn auto is altijd in onderhoud bij de dealer en er zit nog garantie op. In de garantie voorwaarden word wel het woord “ verlichting “ gebruikt. Wat daar verder mee word bedoeld is mij onduidelijk. De vakman die aan mijn auto heeft gesleuteld is het eens met mij dat het belachelijke prijzen om door te rekenen aan de klant.
Mijn vraag :
Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Kan ik het onder garantie laten vervangen ?
Wat zijn mijn opties ?
Importeur benaderen ?, wie is dat ?
Ik ben nieuw en heb weinig ervaring hiermee , mijn vorige auto’s hadden een lampje van twee tientjes en dan was het weer opgelost. Dingo’s toch echt even anders
Ik heb een bedrijf in Polen gevonden die het kan repareren voor 150 per koplamp, dan ben ik ze een maand kwijt en zou ik een maand lang auto moeten huren om richting werk te kunnen komen … niet ideaal
Zoals ik het zie .. valt mijn auto nog onder de 10 jaar / 200.000 KM garantie en is het niet DUS niet mijn probleem.
Ik ben benieuwd naar mensen hun inzichten en ervaringen. Alvast bedankt !!
Gegroet , Rob
Ik ben nieuw op het forum en heb mij voorgesteld. Ik moet nog wegwijs worden in topics.
Ik heb een ct200h uit 2018 . Mijn beide DRL zijn kapot waarvan eentje helemaal niks meer doet en de andere zwak licht geeft. Mijn auto komt niet door de APK. De dealer heeft als enige oplossing beide units vervangen. Prijskaartje ruim 4000 euro. Mijn auto is altijd in onderhoud bij de dealer en er zit nog garantie op. In de garantie voorwaarden word wel het woord “ verlichting “ gebruikt. Wat daar verder mee word bedoeld is mij onduidelijk. De vakman die aan mijn auto heeft gesleuteld is het eens met mij dat het belachelijke prijzen om door te rekenen aan de klant.
Mijn vraag :
Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Kan ik het onder garantie laten vervangen ?
Wat zijn mijn opties ?
Importeur benaderen ?, wie is dat ?
Ik ben nieuw en heb weinig ervaring hiermee , mijn vorige auto’s hadden een lampje van twee tientjes en dan was het weer opgelost. Dingo’s toch echt even anders
Ik heb een bedrijf in Polen gevonden die het kan repareren voor 150 per koplamp, dan ben ik ze een maand kwijt en zou ik een maand lang auto moeten huren om richting werk te kunnen komen … niet ideaal
Zoals ik het zie .. valt mijn auto nog onder de 10 jaar / 200.000 KM garantie en is het niet DUS niet mijn probleem.
Ik ben benieuwd naar mensen hun inzichten en ervaringen. Alvast bedankt !!
Gegroet , Rob