- 7 mrt 2021
- 36
- 23
- 8
Sinds eind juli hebben we een UX300e gekocht, zonder meer, wat een fijne auto! De auto komt van Louwman Ridderkerk en werden daar positief en super te woord gestaan. Er is niet veel keus in de 300e, maar het moest Lexus worden(rij al 23 jaar Lexus, heb ook nog een waanzinnige IS250).
Ik vind zonnepanelen geweldig en gooi ze overal neer, maar heb nu nogal veel kWh over, dus elektrisch rijden is natuurlijk dan de eerst volgende stap. Nog 2 jaar geen wegenbelasting en de UX loopt mee in de 10 jaar volledige garantie. De auto is van dec 2020, dus nog erg lange garantie.
Nu HET PROBLEEM, waar je komt, zodra je de auto in achteruit zet en gaat rijden lijkt het wel of er een UFO of zoiets overkomt, of dat er wat kapot is aan de auto(meerdere malen is ons dat gevraagd). Dat geluid is absoluut verkeerd gekozen en veeel te luid, je schaamt je zowat om in de drukte achteruit te rijden/parkeren.
Louwman weet niet hoe op te lossen dus mijn vraag, wie heeft een goed idee?
De speaker slopen(doorprikken) is volgens Louwman de enige oplossing, anders krijg je diverse foutmeldingen, en dat "slopen" vind ik geen goed idee.
WIE helpt ons en wellicht ook anderen die zich hieraan storen.
Echt het enige wat stoort, topauto om te rijden!
Alvast bedankt voor jullie aandacht.
Groetsels, Kees