Hube (tweede auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je hebt wel gelijk, echter werkt het bij ons niet helmaal normaal :)

Iedere auto heeft zn sleutelbos, waarbij mijn auto mijn sleutelbos is, met de andere sleutels die ik nodig heb en de leasebak die van mijn vrouw. De andere Lexus hangt bij de andere sleutels een beetje alleen en zielig tot wij hem nodig hebben.

Maar goed als de sleutel niet te wissen is, ga ik eens kijken of de andere sleutel geprogrammeerd is, zo niet, zal ik deze als default gaan gebruiken.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
hhhmmm schiet me wat te binnen, kun je de valetsleutel (hotelsleutel) niet gebruiken, die is namelijk niet te programmeren, en je mist het knoppie van de kofferbak. :roll: geef die dan aan je meisje??????


Oooh en de sleutels zijn hier ook een ramp, heb ze maar gelabeld en in een sleutelkastje hangen :D

schiet me wat te binnen nog waarom noemen we het eigenlijk nog een sleutel???? het is een transponder. :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb bij mij mijn kapje vervangen door van de ISF, dus alleen een F logo. Hierdoor weet ik welke van mij is :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hmmmm, :p ijdeltuit :p LOL


wij hebben inmiddels zo veel Lexussleutelhangers dat wij ieder een eigen sleutelhanger hebben met een ander design pfuuuhhh nou jij weer :D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kijk kijk kijk, ik zie een zwart marktje op LF ontstaan :p

Tnx Boudi!
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Hube,

Mooie auto :D de kleur, de velgen, alles klopt aan die auto. Wat ik zelf aan mijn auto zou willen veranderen zit er op jou mooie f-sport allemaal op.

Nog iets meer als een week en dan kan ik hem aanschouwen.
Proficiat.... ;)

Gr Ronald
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Heb in de USA voor het eerst een Lexus in parelmoer gezien, dat zette mij op het spoor van Lexus. Vind de kleur erg goed passen bij de IS.

Probeer mijn vrouw uit de A-klasse ook in een Lexus te krijgen. Ben benieuwd hoe een IS rijd tov de LS430.

Groeten en succes met de mooie kar!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Je zult zien dat er heel wat kleuren parelmoer wit zijn, zet de IS van Alan straks maar eens naast die van Hube, moet je kijken wat een verschil. :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
en er is ook nog een witte die alleen in 2006 is geleverd :)

de is250 heeft 3 witte :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Wel makkelijk met steenslag die hele witte (pure white) kun je lekker met typex bijwerken :D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Rowi zei:
Hey Hube,

Mooie auto :D de kleur, de velgen, alles klopt aan die auto. Wat ik zelf aan mijn auto zou willen veranderen zit er op jou mooie f-sport allemaal op.

Nog iets meer als een week en dan kan ik hem aanschouwen.
Proficiat.... ;)

Gr Ronald
Bedankt :) Ik viel ook gelijk voor de auto toen ik hem zag staan. Zoals je zegt, alles klopte gewoon.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
handigneefje zei:
Heb in de USA voor het eerst een Lexus in parelmoer gezien, dat zette mij op het spoor van Lexus. Vind de kleur erg goed passen bij de IS.

Probeer mijn vrouw uit de A-klasse ook in een Lexus te krijgen. Ben benieuwd hoe een IS rijd tov de LS430.

Groeten en succes met de mooie kar!
Ligt een beetje aan de uitvoering. Ik merk dat er al een zeer groot verschil zit tussen de Sport en de F-sport wat rijgedrag betreft. De F-sport stuurt veel directer, meer ala BMW, maar is wel harder geveerd. Om dan ineens in een business of een executive te stappen is dan ook een groot verschil.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Heeft zo'n f-sport nou ook meer pk's als de andere is250..... Want ik neem aan dat er dan ook een f-sport inlaat en uitlaat op zit. misschien zelfs wel de hele f-sport pijp van voor naar achter (of hebben ze dat niet)

Maare sturen zoals een bmw stuurt is natuurlijk super, ik heb er zelf gehad en familie van me rijd ook in verschillende rond maar dat gaat tog net wat scherper als mijn lexus.

Dat word strax lekker de bochten in knallen :D :D :D

Gr
Ronald
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee, hoewel met de facelift de bak iets gewijzigd is en daardoor sneller reageerd, maar dat heeft niets met het f-sport model te maken.

Echter de intake komt er zeker, uitlaat, dat weet ik nog niet, maar misschien wel.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ze hebben hem ook in het klein Huib, 1:18


118,99 van autoart

IS%20350%20wit%202_.jpg
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
is dat een FSport? op ebay zijn ze te verkrijgen voor net geen 100 euro...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.