Hube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goedendag,

Ik ben uw website administrator / eigenaar. Voor alles over deze website kunt U dus bij mij terecht.

ik rij al een aantal jaar Lexus. Mijn eerste lexus kocht ik in 2002.

Mijn huidige auto is een IS250, welke wij Pluto noemen. (Grote neus en grote voeten :) )
Hieronder volgen de foto's van mijn auto.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


Het gaat om een IS250 Sport
extra opties (buiten het Sport-pack):

1. Automaat
2. Mark Levinson navigatie

Modificaties:

zgn. Redouts. Dit zijn overlays op de achterlichten waardoor zij een uniforme rode kleur krijgen, net als op de release foto's van de IS. Dit is besteld in de VS en geinstalleerd door Lexus Zwolle.

Hieronder het verschil op mijn auto:

Orgineel:

10.jpg


Redouts

6.jpg


De meeste zullen niet direct het verschil zien, dus hieronder vergroot:


Orgineel:

12.jpg


redouts:

11.jpg


Okay, opmerkingen?
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Zo wat een geweldig mooie auto 8O
Heel sportief,maar ook super luxe :D mooie combinatie..
Ik moet zeker 2x kijken voordat ik het verschil kan zien aan de achterlichten.
Maar de oranje vlakken zijn nu weg,heb ik dat goed?
Aan mijn verlichting gaat ook nog het een en ander veranderen
:wink:
Mooie foto's trouwens,ziet er goed uit, de IS250 .

Gusmano 8)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt ik vind hem ook mooi :D

Ik zal binnenkort foto's nemen van de achterlichten wanneer de lichten uit staan, dan is het beter te zien. Inderdaad de oranje vlakken zijn weg. Ik vond dit een mooier uniform geheel geven. Het gevolg is wel dat ik achter rode knipperlichten heb.

Wat ga jij aan de verlichting doen?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dit model was wel een grote verbetering ten opzichte van de vorige, en de achterlichten tonen ook veel beter zonder oranje er in.

Ik ga er bij mij in ieder geval weer een hele stoot Xenon licht in zetten, en de politie strobo komt er ook wel weer in denk ik :lol:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb de vorige tot tweemaal toe gekocht. Ik vond het echt een absolute topper. Juist bij deze heb ik enigzins getwijffelt omdat deze zo ingetogen leek. Ik ben achteraf wel blij dat ik de keus gemaakt heb.

Het was deze IS250, een GS300 of een 530d. Blij dat ik geen diesel gekocht heb (en het model wordt al snel vernieuwd), de GS300 was mij iets te groot (5 serie is dat ook wel, maar dat had ik nog wel door de vingers willen zien i.v.m. de performance) de IS was groot en fel genoeg. Ik had liever een IS350 gehad, maarja, het verbruik loopt dan goed op en het navigatie systeem uit de US werkt hier niet.

Anyway, als volgende modificatie zit ik hgier aan te denken:

http://www.automotivelightstore.com/ind ... ProdID=126

De auto heeft al xenon, maar samen met dit moet het toch wel heel apart zijn.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat ziet er wel hip uit ja, ik zou het in ieder geval wel doen op een IS

Ik heb gister avond maar alvast weer een set Bi Xenon besteld voor de LS, gewoon 8000K
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Laat je de foto's zien wanneer ze erop zitten? Zag het toevallig op discovery hoe een LS400 met xenon werd uitgerust, zag er zeer mooi uit. Het was op Wheeler dealers geloof ik.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Okay, ik ben weer in het land, hier is het ook erg stil geweest zie ik :)
 

Jean

Nieuw hier
2 jun 2008
22
0
0
Hey, goeie vacation gehad? Weet niet van de andere leden maar de werkdruk is helaas dusdanig dat even aan de pc zitten een zeldzaamheid wordt. :wink:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Jean,

Echt een hele mooie vakantie gehad. Net wat wij nodig hadden om er weer een tijdje tegenaan te kunnen :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat is wel leuk om te zien zo ja, stom toeval :lol:

zo kwam ik mijn LS tegen in me oude foto verzameling toen hij al eens te koop stond
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Echt heel erg apart. Toch vraag ik mij dan toch af hoeveel data en foto's er wel niet van mij of mijn auto zijn waar ik echt niets van weet....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De auto op de winterset:

18' Borbet velgen met Yokohama's (255 achter, 225 voor)

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
IS 250

IS 250

Blijft een erg mooie auto de huidige IS. Net een een week te logeren gehad toen mijn LS 400 in Breukelen alle riemen nieuw kreeg. Blauw met creme leer en flippers. Lekker gescheurd de hele week en geflipperd. Maar toch wel weer blij dat ik mijn 17 jaar jonge LS 400 weer heb en wel hierom: veercomfort. Voor een 1695 kg zware IS 250 had ik beter veercomfort verwacht maar dit is toch wel erg stug. Moet je van houden, ik niet. Verder slecht uitzicht naar bijna alla kanten, erg kleine kofferbak en amper ruimte achterin. Ik vindt het een mooie auto als je kinderen de deur uit zijn of een voor erbij. Verder de spiegelverstelling die je moet zoeken, kan beter. Ik weet het zijn kleine dingen maar daar zou ik me aan hinderen. Maar toch genoten die week, nu weer lekker comfortabel rijden in mijn ruime LS 400.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.