Hube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goedendag,

Ik ben uw website administrator / eigenaar. Voor alles over deze website kunt U dus bij mij terecht.

ik rij al een aantal jaar Lexus. Mijn eerste lexus kocht ik in 2002.

Mijn huidige auto is een IS250, welke wij Pluto noemen. (Grote neus en grote voeten :) )
Hieronder volgen de foto's van mijn auto.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


Het gaat om een IS250 Sport
extra opties (buiten het Sport-pack):

1. Automaat
2. Mark Levinson navigatie

Modificaties:

zgn. Redouts. Dit zijn overlays op de achterlichten waardoor zij een uniforme rode kleur krijgen, net als op de release foto's van de IS. Dit is besteld in de VS en geinstalleerd door Lexus Zwolle.

Hieronder het verschil op mijn auto:

Orgineel:

10.jpg


Redouts

6.jpg


De meeste zullen niet direct het verschil zien, dus hieronder vergroot:


Orgineel:

12.jpg


redouts:

11.jpg


Okay, opmerkingen?
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Zo wat een geweldig mooie auto 8O
Heel sportief,maar ook super luxe :D mooie combinatie..
Ik moet zeker 2x kijken voordat ik het verschil kan zien aan de achterlichten.
Maar de oranje vlakken zijn nu weg,heb ik dat goed?
Aan mijn verlichting gaat ook nog het een en ander veranderen
:wink:
Mooie foto's trouwens,ziet er goed uit, de IS250 .

Gusmano 8)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt ik vind hem ook mooi :D

Ik zal binnenkort foto's nemen van de achterlichten wanneer de lichten uit staan, dan is het beter te zien. Inderdaad de oranje vlakken zijn weg. Ik vond dit een mooier uniform geheel geven. Het gevolg is wel dat ik achter rode knipperlichten heb.

Wat ga jij aan de verlichting doen?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dit model was wel een grote verbetering ten opzichte van de vorige, en de achterlichten tonen ook veel beter zonder oranje er in.