Hube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Thanks guys! Inderdaad, ik ben er met Eindhoven uitgekomen, maar de auto gaat gewoon in onderhoud bij Amsterdam.

@ Joop, ik moet echt een superbetrouwbare auto hebben. De beste manier om dit voor elkaar te krijgen is een jonge Lexus te kopen wanneer de huidige 150.000km bereikt. Dat is nu met mijn auto gebeurt. dus was dit reden voor mij om een hem in te wisselen.

De nieuwe is inderdaad de F-sport, modeljaar 2010. Als je snel bent zie je hem nog bij Eindhoven op de website staan :)

Het witte parelmoer is echt prachtig, zeker als het zonnetje er op staat.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
super mooie kleur parelmoer wit die kleur heb ik mijn corolla e10 toen ook laten spuiten en je ziet er veel minder vuil op als op een zwarte tot dat je hem gaat poetsen :)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Drie gave witte IS'en op het forum: Wil, Alan en Hube :)

Laat je de oude velgen overzetten?
 

gewoonmario

Hoort erbij
22 mrt 2011
79
0
0
Hube zei:
Goedendag,

Ik ben uw website administrator / eigenaar. Voor alles over deze website kunt U dus bij mij terecht.

ik rij al een aantal jaar Lexus. Mijn eerste lexus kocht ik in 2002.

Mijn huidige auto is een IS250, welke wij Pluto noemen. (Grote neus en grote voeten :) )
Hieronder volgen de foto's van mijn auto.


Het gaat om een IS250 Sport
extra opties (buiten het Sport-pack):

1. Automaat
2. Mark Levinson navigatie

Modificaties:

zgn. Redouts. Dit zijn overlays op de achterlichten waardoor zij een uniforme rode kleur krijgen, net als op de release foto's van de IS. Dit is besteld in de VS en geinstalleerd door Lexus Zwolle.

Hieronder het verschil op mijn auto:

Orgineel:


Redouts


De meeste zullen niet direct het verschil zien, dus hieronder vergroot:



Okay, opmerkingen?
hey mooie bak hoor :rulez:
wel bekende foto locatie :) :photo:
 

Bijlagen

  • P1000281 (Small).JPG
    P1000281 (Small).JPG
    57,2 KB · Weergaven: 26

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Nice Hube! Volgens mij moet ik toch een tripje naar Almere gaan doen voor 28 mei.. supergaaf.. vind deze kleur het beste op de IS250, daarna zwart ;) :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
@gewoonmario, inderdaad, bekende lokatie :) Het water levert mooie plaatjes op! :mrgreen:

@blueeyes: De winterset hou ik gewoon dus komt ie in de winter eronder. de f-sport velgen van 2010 zijn gaver dan de standaard sport velgen naar mijn mening, dus de velgen die onder de auto zitten blijven zitten!

@slippernick, ik zal er achter komen :)

@ Alor & Stadler, thanks!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hey Welkom! :p

Mooie auto Hube. en gelukkig ook een glazen dak er in :worship: :rulez:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.