Hube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Weet je, gelukkig heeft iedereen een andere smaak. De IS is klein en had ik twee kinderen gehad, dan had ik waarschijnlijk ook deze IS niet gekocht, maar minimaal een GS (450h :p, die wil ik eigenlijk nu ook wel kopen) Wie weet hoe lang je nog een V8 betaalbaar kan rijden, met de kilometerheffing en al het feit dat met dat voorstel sommige landrovers 40ct per kilometer gaan kosten in 2018 gaan heel veel mooie bolides verdwijnen.


Dat is echt heel erg jammer. Maar het weerhoud mij er absoluut van nu een dure V8 te kopen. Dus blijven de hybride opties over..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb 3 acht cilinders, heb nooit anders gereden trouwens :lol: (opschepper :wink: ) tot nog toe ben ik spekkoper omdat ze allemaal in de gunstige bijtelling vallen.

Met de Lexus rijd ik gelukkig niet veel. Ik zweer niet bij 8 cilinders hoor, een 6 cilinder met hetzelfde vermogen vind ik ook best :D

M'n Pick up zal straks wel duur worden met z'n 400pk 5.8 liter V8. Ik ga me er nog even in verdiepen, het is immers een bedrijfswagen op kenteken.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zo, vanmiddag even naar wheeltrim in Nijkerk om de kleur uit te kiezen waarin de OEMs gepoedercoat worden.

Zit heel erg hard te denken aan een zelfde kleur als mijn borbets. :mrgreen:
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey hube ,

vindt deze kleur wielen wel goed onder je auto staan .
niets mis mee :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja, die kleur gaan de OEM's worden. Gisteren nog even gesproken met de mensen van Wheeltrim, ik heb het advies mee gekregen om even te wachten met de centercaps. Reden was dat het erg mooi kan staan wanneer deze nog zilver zijn en indien ik het niet moooi vond dit nog altijd te veranderen was.

Al met al, kosten 590.- voor het antraciet poedercoaten van 4 velgen. Niet de goedkoopste maar de prijs valt mijn inziens best mee.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk ook dat dit best wel eens mooi kan worden. Nou moet ik alleen die remklauwen spuiten :) Waar doe ik dat nu weer? (bennietechthandig)
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
rem klauwen demonteren is niet veel werk en nog makelijk ook .
2 bouten voor + remslang
2 bouten achter + remslang

easy does it .

gewoon aan beginnen
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
als je een brug beschikbaar hebt of grote krik zou je het alleen met bouten afkunnen remleiding dan aftapen en nippel, mooiste is zoals wil zegt , dan moet je alleen ontluchten weer, en stralen en poedercoaten kost bij ons 90 euro per velg duurste kleur is dat antraciet
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
thanks :) Ik ga wanneer het iets warmer is wel even kijken.

Poedercoat jij zelf Joop?
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
parelmoer wit pfft gaaf hoor is het weer een sport ? , en wat heeft deze meer dan de oude dan behalve het volle leer ??? vind de oude ook erg mooi maar dit is ook vet hoor strx weer veel te :roll: in mei :D :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hube, gefeliciteerd met je nieuwe IS250 F sportline!!!

Eindhoven toch je vrienden geworden? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.