Jelmer - Project LS400

Tsja, alles daarachter was al weer allemaal netjes gemaakt, heel veel aan gelast.

voorkant moest alles toch nog gedaan worden, inclusief motorblok en alle techniek.. wat ik allemaal al heb liggen.
Komt wel goed, over een jaartje moet hij weer rijden
 
pfft man wat ziet de sjeffie eruit jonguh , gelukkig mankeert jezelf niets , wel weer een mooie t5 hoor heb dezelfde gereden voor mijn oude baas ze zijn zeer pittig en hele goede rijeigenschappen , wel ff luchtmassa meter in de gaten houden was een euveltje van die dingen
 
@ Arjan: ja, de LS rijd weer wat comfortabeler, maar staat nog niet in vergelijking met de luchtvering. Hij is weer netjes zo.

@Joop: ja zeker, die 174pk versie gaat goed, zeker als je hem in z'n S zet. Maak me meer zorgen over de DSG, wist de verhalen al voordat ik hem had aangezien me collega's en wat kennissen ze ook hebben. Dat de DSG wel eens uit elkaar wil klappen...vooral als je ze chiptune. dat gaan we dus niet doen. daarom is het ook wel mooi dat deze geen trekhaak heeft, is er in ieder geval zover ik weet niet mee getrokken.
 
Is inderdaad een redelijk ongelijk en ben blij dat iedereen er goed vanaf is gekomen !!!!
Zijn toch relatief stevige wagens dan......

De LS staat er ook netjes bij op chroom :rulez: Ik ben fan....

Die DSG bak, ken er verschillende die ermee rijden zonder enig probleem, Voor mijn nieuwe daily die ik gekocht heb kon ik geen DSG bak krijgen, enkel in de zwaardere motoren kon dit. Anders had ik er wel 1 genomen....
 
Ja he, wennen vind ik ook. voel me nog een beetje naakt zonder dikke wielen :D De bus moest er wel meteen aan geloven, volgende dag meteen 19 duimers opgehaald voor dat ding. Maar op de Lexus ziet het er niet uit zonder verlaging, zeker als je aan de achterkant flink breder ben

@Esteban: Het was een klap van richting 70KM/h, de auto heeft me voor de zoveelste keer weer niet in de steek gelaten....maar daarbij moet ik wel zeggen dat een paar sterkere remmen wel een verschil hadden kunnen maken.

de DSG onder de T5 is eigenlijk ontwikkeld voor een personenauto, niet voor een werkbus.. vandaar dat ze in die transporters wel eens kapot willen gaan. Betekend dus vaak een gebrek aan koeling en teveel gewicht wat ze voor uit moeten trekken als er nog een aanhanger achter hangt.
 
HEY IK HEB INTERESSE IN DIE LEXUS LS 400 ACHTERBUMPER
KAN JE MIJ DE ADRES VAN JOUW STUREN DAN KOM IK KIJKEN