Jelmer - Project LS400

Ik heb hem flink laag gehad hoor. Staat hier denk niet op.

Dan word je helemaal gek van met al die drempels
 
Ow ik word nu al gek!! :D Ik ken het gevoel, hier in belgi? kunnen ze er wat van hoor met al die drempels!! :X
 
Joa man das niet te filme. Heer ligge die dingen ook om de 30 meter

Moet eerst maar weer eens luchtvering hebben, dan ken ik hem wer op z'n buik leggen :mrgreen:

@Nathanael: oe ik had jou post niet eens gezien, dat is waar ja. Dat viel mij ook als eerste op. Maar zo'n ding in 500 uitvoering heb je nog een aardige dobber an
 
ooooh wat erg ;)

dat wat jij zegt klopt ook wel, maar dat komt omdat de stijl van mercedes niet zo doordacht is als die van Lexus. daarom moeten er wel zoveel uitvoeringen zijn zodat er toch altijd wel een uitvoering is waar je genoegen mee kunt nemen. waarom een paar honderd uitvoeringen als de eerste 4-5 al goed genoeg kunnen zijn.
 
Jelmer,

fijn dat je mij vandaag zo goed geholpen hebt met de Coilovers !
Zodra mijn LS fatsoenlijk rijdt, kom ik ff jouw kant op en kan ik je hopelijk laten meemaken hoe 650pk in een LS400 rijden.... :rulez: ...
(...niet dat ik zelf nog echt volgas heb kunnen rijden, maar ok :D )
 
Jelmer,

coilovers zitten erop !....heb even gereden op de hardste stand: super ! :rulez:
Nu wachten op beter weer...

@Alor:
'95 LS400
CP pistons etc etc., compleet built 1UZ 800hp motor SUPRASPORT
T88-34d turbo
Boostlogic built automaat
3.2 Torsen differentieel
Intake manifold van DP-engineering
Dyno: 535rwhp (650hp motor) 750+ NM
 

Bijlagen

  • beenifold4.jpg
    beenifold4.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 71
het ziet er gewoon super uit, vooral het speciaal gemaakte inlaatspruitstuk!! en 750 NM's :O :O :O
gewoon heel mooi meer kan ik niet zeggen :rulez: :rulez: :rulez:
 
oh, hij was dus al bijna klaar! ik dacht dat er nog wel meer aan moest gebeuren dan alleen de vering. Maar het ziet er netjes uit, en als het allemaal heel blijft is het natuurlijk helemaal super

@Nathanael: m'n pick uppie heeft ook een blok van 660NM zonder turbo, maar daar kan ik ook niks meer aan doen waarmee ik de betrouwbaarheid behoud, compressie is veeelste hoog (11:1), die gaat niet van een turbo houden :D
 
op ebay kan ik helaas niets vinden ik heb er wel een in de uk gevonden de complete kit voor ?561.71
 
Jelmer,

hierbij ff een pic met 18" Manaray velgen...285 achter, 245 voor....
Onderstel is prima !
 

Bijlagen

  • 02022011093_bew.jpg
    02022011093_bew.jpg
    26,7 KB · Weergaven: 71
Dat is mooi. Die Megan?s veranderen de auto al drastisch. Ga je nog naar Intrax met de auto?
 
...voorlopig niet, deze set voldoet eigenlijk prima.
Eerst maar eens een tijd zo gaan rijen :rulez:....
 
En zo staat hij er nu weer bij:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Nieuwe Standaard Spiraal veren met dempers, en supernette 17" 2004 LS430 velgen in chroom om het Miami effect te behalen :D (Ik heb een dakraam hey! :P )

Voorlopig zal er verder ook weinig aan de LS gebeuren. Ik moet me even op me werkbus concentreren, daar moet ik vaak in rijden.
Voor degene die het nog niet wisten, ik heb een aantal weken geleden een nieuwe auto moeten kopen aangezien ik een zwaar ongeluk heb gehad met de Chevrolet, deze is voorlopig uitgeschakeld.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


10-2006 Volkswagen Transporter LWB, Silver Edition 174PK DSG.

En zo zag de Chevrolet er uit na het ongeluk :roll: :(

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Iedereen is er gelukkig goed vanaf gekomen, Dat blik is wel weer te repareren