Jelmer - Project LS400

het blijft een scary ding :mrgreen: Vind em wel stoer hoor! Je hebt em toch zelf geverft? :mrgreen: Power to you for a bad ass truck!

ik dacht dat je volgende foto Lexus gerelateerd zou zijn :llol: oh.. ik zie de kont van nr2 daar... dan mag het :llol:

:worship: :worship: :worship: :worship:

Toch ben ik benieuwd hoe ver dat andere setje uitsteekt. :mrgreen: :mrgreen: You know why.

Voor 8mm, en achter 13mm

Valt nog wel goed te brouwen onder mijn auto hoor. Maar dan moet ik flink negatief camberen en hem helemaal omlaag smijten, Bandje rekken. Als je echt VIP wil, perfect :worship:

Jelmer zei:
Voor 8mm, en achter 13mm

Valt nog wel goed te brouwen onder mijn auto hoor. Maar dan moet ik flink negatief camberen en hem helemaal omlaag smijten, Bandje rekken. Als je echt VIP wil, perfect :worship:

Op mijn GS eigenlijk hoor. :mrgreen:

op een GS is het nog simpeler. Vooral als je nog een beetje 'rol-materiaal' heb.. ahum :mrgreen:

....ik had dus geen rolmateriaal meer :roll:

Haast in een LS dat kan niet. okee die motor heeft genoeg pony's maar toch het is een cruise auto.

Deze LS rijd een stuk anders dat een standaard LS, coilovers veranderen de boel echt. Maar het blijft inderdaad een groot zwaar ding. Daarom moest ik ook remmen voor die bocht :winke:

Ja, deze was ook niet goedkoop, meer dan 20km/h. :|

Auto is vandaag weer APK gekeurd, + een ander wiellager er onder, en hij is weer goed.