Jelmer - Project LS400

Mooie LS zeg, ik had hem al op marktplaats zien staan en een zeer nette prijs, een behoorlijk hoge km. stand " schrikt " julie schijnbaar ook niet af en terecht uiteraard, als een LS goed onderhouden is en wordt gaat die heel lang mee
Veel succes ermee

Nieuwer model ja, er zit wel wat werk aan hoor. maar onderhoudsboekjes zitten erbij, hij is lange tijd goed onderhouden geweest bij Lexus Arnhem. Distributie riem op tijd enzo. Zitten ook vier nieuwe dempers onder meen ik :!: Ik heb hem 60km gereden, en het rijd wel lekker. Alleen het verschil is naar mijn mening te miniem met de oude om een mogelijke overstap naar 95-97 te rechtvaardigen.

Mijn auto, tsja. Ben eigenlijk een beetje klaar met de coilovers. Staat wel mooi op z'n wielen natuurlijk. Alleen het rijd zo kansloos stoterig.
Ik ben nu bezig hem voor de komende jaren terug te brengen naar standaard schroefveren met schokdempers. dus dan is het zeg maar weer een standaard auto :? niet verlaagd, Ik blijf wel 19" rocken :wink:
Misschien dat ik nog verlagings veren ga proberen. Ik denk geen Tanabe's want dat word al snel weer te laag, voor dit drempelland. Misschien H&R ofzo. het is net die twee centimeter lager wat het er al super uit doet zien

Het luchtverings-systeem wat ik wil is de komende tijd niet financieel verantwoord. En de originele luchtvering vermijd ik. daar blijven dingen aan stuk gaan op deze leeftijd. En ik heb geen zin om weer te stranden omdat hij niet meer omhoog wil :evil: en laten we het niet hebben over flippende sensoren die hem in standje 4x4 zetten :oops:

Mooi hoor!! Zag laatst ook een LS zelfde kleur met vijfspaaks velgen hier in Groningen.. wou foto nemen maar telefoon wou niet meewerken helaas...

Dank jullie :D Ik heb vandaag de coilovers een centimetertje omhoog gedraait, veren daarbij niet opnieuw afgesteld. Dus hij is ongeveer 2cm omhoog gegaan. nu kan ik tenminste wat beter over alle heuvels heen zonder dat de wielen te snel aanlopen.

Ook is hij opnieuw uitgelijnd, maar de linker kant is op deze hoogte nog steeds niet helemaal recht te krijgen

Vanavond ook de CD-wisselaar omgewisseld met ??n uit de slopers. Hij doet het weer :D

inderdaad.. zag laatst ook een foto van een merc online met velgen dat op deze lijken (of misschien wel hetzelfde) en moest ik aan deze velgen denken...

Ja, als ze geld willen uitgeven zie je ze soms onder Mercedessen. Maar niet in Nederland :lol:

Het heeft wat weg van Carlsson/AMG/Brabus. Een dichte velg is dan ook gewoon de winnende combinatie op een luxe auto.

Wald is echt gericht op Mercedes en Lexus. tegenwoordig is het alleen wel veel breder geworden, ook Bentley's, Lamborghini's enz.

Van mij mag je het een Mercedes vinden, boeit me totaal niet. het ging mij om een nette fabrieks uitstraling, en toch 19 inch + driedelig

Ja, hahaha. Maar het kwam een beetje onverwachts. En het trilt als een malle boven de 100KM/h. Dus ik moet op kort termijn even eentje van m'n sloper er op zetten

Wahahaha, Zijn jammer genoeg niet te koop. Ze hebben teveel gekost om zo weer weg te doen.. want ik heb van twee setjes ??n conservatief setje gemaakt, en de ander wat aggressiever, kosten: $5000,-

Er staat wel een set te koop op VRwheels:

http://www.vrwheels.com/index.php?main_ ... ts_id=2938

Kan ik voor je kopen, kan het meteen mee mocht je interesse hebben