Jelmer - Project LS400

haha 18 te hard! Die flitskasten staan er genoeg van hier in Groningen.. in groen en grijs...

Wat een pooierbak op die foto's! :lol: wel mooi hoor! Hoop dat je droom van airride snel werkelijkheid wordt!

HAHA, ja je heb gelijk, ik wil echt dodelijk graag terug naar luchtvering :roll:

Ik moet wel zeggen, iedereen, maar dan ook echt iedereen kijkt naar die auto :lol:

ja.. die flitskasten in een paal.. hier in haarlem heb ik ze al gezien bij Gatsometer, een jaartje terug ofzo.
zijn ernstig moeilijk te zien..

Zeker, als me buurman me er niet op had gewezen had ik nu nog zeker drie boetes gehad :wink: :evil: gemenerds

Leuke aanpassingen heb je aan je LS400 Jelmer. Alleen die ene foto is duurder dan je verwacht had.

Bijna ?90 ja :roll:

Ik heb vandaag eindelijk me nieuwe wielen binnen :D maar geen tijd om ze onder de auto te zetten voorlopig :x

Die chromen dingen nog steeds. of bedoel je die ik net binnen heb gehad?

Wald Duchatelet's, nog veel mooier dan de set die ik er al van had :D Eens kijken of ik ze op een beetje normale manier passend krijg. Achterwielen steken namelijk 21mm meer uit dan wat er nu onder zit :lol:

Nee je heb meer betaald voor je wielen als voor je auto. Of ze het echt waard zijn is een andere vraag.

Het zijn wel mooie wielen dat wel. Hoeveel sets heb je nu onmderhand?? 4 geloof ik als ik goed hebt geteld.

LOL @ Alor!! Ik dacht dat je deze al binnen had? Had je toen gemeld ja.. of moesten ze nog overkomen? en 275?!?!?! wtf wahahah Het moet niet gekker worden :lol:

Ze zijn echt ?3000,- waard met dit soort banden. Jullie Nederlanders zijn gewoon een stelletje gierigaards, hahahaha :wink: :lol: Nieuw zijn ze ?5000,- :idea: deze zijn ZGAN. :) Al kan ik ze wel goedkoper krijgen in Japan ofzo. Maar de offsets (ET-waardes) bepalen de prijs ook voor een groot gedeelte. En die zijn heel mooi bij dit setje :P
Ik heb geen idee hoeveel setjes wielen ik heb. voor mijn eigen gebruik maar twee setjes, eigenlijk drie want ik heb twee setjes van deze Duchatelet's.

De rest is allemaal verkocht, of is te koop

Doller dan dit ga ik niet doen. dan durf ik er niet meer mee te rijden.... ennuh, zelfs ik vind het dan wel een beetje te duur worden :wink:

Lol! I hate u! :lol: als deze velgen eronder staan dan kom ik zeker kijken! Wil dit wel in het echt zien! :lol: ik bewonder je wel hoor! Good job on some nice wheels!

:D

even een paar snelle telefoon foto's:

Foto014-1.jpg

Foto017.jpg

Achterwielen zijn er weer vanaf, omdat ze een beetje camber nodig hebben, en ongeveer een centimetertje 'pull' aan het spatscherm. kijk maar:

Foto020-2.jpg

Maar dat gaat wel goed komen :D

ok, wanneer kan ik langskomen? :lol: wahahah heel erg mooi Jelmer.. auto ziet er aggressief uit maar niet te sjonnie zeg maar... good job!

Bijlagen

• LS430 2006.jpg
    LS430 2006.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 77
Het was ook de bedoeling om een hele nette LS400 te maken, maar met een wat lager Opa gehalte, iets meer sportievere uitstraling. De chrome wielen zijn meer voor de show :lol:

Op het moment heb ik weer even andere wielen op de achterkant, maar ze steken inderdaad iets van 2cm uit. Dat was ook de bedoeling, met een beetje camber en een klein beetje uitrollen gaat dat wel mooi staan. niet zo erg dus:

1357230644_61d0ddd5e4_b.jpg

Zoiets zou ik pas overwegen als hij ook op Airrunner rijdt :wink:

Plus dat ik nu ook niet persee hoef te stretchen, volgens mij kan ik gewoon een vette 275 achter blijven rijden :D

Schreeuwt mij iets teveel "I wanna be a Merc!"

Edit: Bovenstaand plaatje, niet jouw LS ;)