Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die chromen dingen nog steeds. of bedoel je die ik net binnen heb gehad?
Wald Duchatelet's, nog veel mooier dan de set die ik er al van had Eens kijken of ik ze op een beetje normale manier passend krijg. Achterwielen steken namelijk 21mm meer uit dan wat er nu onder zit :lol:
LOL @ Alor!! Ik dacht dat je deze al binnen had? Had je toen gemeld ja.. of moesten ze nog overkomen? en 275?!?!?! wtf wahahah Het moet niet gekker worden :lol:
Ze zijn echt ?3000,- waard met dit soort banden. Jullie Nederlanders zijn gewoon een stelletje gierigaards, hahahaha :wink: :lol: Nieuw zijn ze ?5000,- :idea: deze zijn ZGAN. Al kan ik ze wel goedkoper krijgen in Japan ofzo. Maar de offsets (ET-waardes) bepalen de prijs ook voor een groot gedeelte. En die zijn heel mooi bij dit setje
Ik heb geen idee hoeveel setjes wielen ik heb. voor mijn eigen gebruik maar twee setjes, eigenlijk drie want ik heb twee setjes van deze Duchatelet's.
De rest is allemaal verkocht, of is te koop
Doller dan dit ga ik niet doen. dan durf ik er niet meer mee te rijden.... ennuh, zelfs ik vind het dan wel een beetje te duur worden :wink:
Lol! I hate u! :lol: als deze velgen eronder staan dan kom ik zeker kijken! Wil dit wel in het echt zien! :lol: ik bewonder je wel hoor! Good job on some nice wheels!
Het was ook de bedoeling om een hele nette LS400 te maken, maar met een wat lager Opa gehalte, iets meer sportievere uitstraling. De chrome wielen zijn meer voor de show :lol:
Op het moment heb ik weer even andere wielen op de achterkant, maar ze steken inderdaad iets van 2cm uit. Dat was ook de bedoeling, met een beetje camber en een klein beetje uitrollen gaat dat wel mooi staan. niet zo erg dus:
Zoiets zou ik pas overwegen als hij ook op Airrunner rijdt :wink:
Plus dat ik nu ook niet persee hoef te stretchen, volgens mij kan ik gewoon een vette 275 achter blijven rijden