Jelmer - Project LS400

Juist ik ook :lol:

De ene heeft zeg maar goeie verlichting, dimt ook wanneer je stadslicht/dimlicht aanzet, Maar het RDS display heeft geen licht. Ik heb hem uit elkaar gehad en daar zitten twee miniscule lampjes aan weerszijde van dat display, ik had er nog even geen zin in om dat te repareren.
en de Tape geeft error zo gauw je er wat in stopt, + dat ik er nu achter kwam dat het geluid ook waardeloos is vergeleken met nummer twee. CD wisselaar is ook kaduuk

Maar nummer twee heeft weer veel meer kuren met de verlichting. Zonder stadslicht/dimlicht is het display goed verlicht, en de helft van de knoppen :? dus waarschijnlijk een paar bolletjes stuk, het RDS heeft bij deze ook geen licht. Maar wanneer je stadslicht/dimlicht aan zet dimt de hele meuk debiel veel zodat je praktisch niets meer kan zien. Zet hem vervolgens op 'Tape' en alles dimt op de normale stand.... heel raar :?

Ik moet het ook maar eens gaan uitvogelen :) Maar ja, ik heb in ieder geval al veel beter geluid dan met die oude transistor

ik heb van LS nr 1 radio, alleen het frontje nog, de rest ligt op de vuilbelt...

Frontjes waren in mijn geval niet uitwisselbaar, ze doen niks als ze op de andere radio zitten :!: en ze zijn van hetzelfde jaar :idea: ... waarschijnlijk ??n of andere veiligheidscode :evil:

Eindelijk klaar :lol: 7 inch is eigenlijk wel wat groot voor deze hoofdsteun, maar dat andere zou zo klein worden

DSC03509.jpg

DSC03506.jpg

DSC03496.jpg

DSC03501.jpg

Nu verder met de andere kant :P

Dank je! het gaat nog veel leuker worden :!:

Maar ik ben weer een ervaring rijker 8)

Vandaag de voorkant van me luchtfilter huis er uit gezaagd, + wat afdekplaatjes achter de koplamp verwijdert zodat er meer lucht bij komt. Hij brult nu wel als een malle als je hem op z'n staart trap, of ik daar blij mee ben moet ik nog beslissen :lol:

Hij gaat wel een stukje harder hier door, het schijnt volgens de professoren een tiende te schelen op de kwartmijl. jippie... :lol: :lol: :P

zet er dan een ,droge, open luchtfilter op.. geen K&N filter, dat vind je MAF sensor niet fijn..

Standaard papieren filter schijnt het beste te werken :!: Beter dan de K&N die voor onze auto verkrijgbaar is, Inderdaad, de AFM vind die natte sjit niet lekker. Wat bedoel je dan met een droge? zou die dan geen kabaal moeten maken?

Heb er vandaag nog een stukje mee gereden, maar het valt wel mee. Zo lang je niet al teveel gas geeft blijft hij netjes stil.

ik denk dat hij bedoelt dat je een k&n filter in die Olie moet doen ofzo voordat je hem in de auto gaat gebruiken...

Juist zonder de olie, zodat de AFM niet beschadigd door vochtigheid.

Maar je krijg nou eenmaal herrie met een open filter, hij kan immers veel meer lucht aanzuigen, en de dempende werking van het huis is ook weggevallen. Dus ik denk dat ik het weer als vanouds maak. Het was wel leuk om te proberen, want het werkt zeker wel bij mijn auto :D

apexi filter, die heb ik op de supra zitten en dat is de best fitlerende droge filter

apexi_power_intake_universeel_-_chrome_klik_op_de_foto_of_deze_geschikt_is_voor_uw_model_5180.jpg

Ik heb nu een Photobucket Pro account, dus ik kan er lekker grote foto's nu opzetten:

Ja :?: :!: ik wel meerdere :lol:

Kwam er zo achter dat ze een aantal nieuwe flitskasten hadden geplaatst hier op de ring :evil: Van die dingen in een lantaarnpal 8O