Jelmer - Project LS400

nice! ik dacht al te hebben gelezen dat je coilovers had.. (volg je stiekum al een tijdje 8) ).. airride is helemaal mooi als je van "low & slow" houdt :wink: netjes hoor! Keep it up!

de Airrunner TC-5 kan je aardig sportief instellen, dus dat 'slow' hoeft niet persee :lol:

Maar inderdaad, ik wil weer wat comfort terug brengen met luchtvering. tevens sportief in te stellen, en makkelijk van hoogte veranderen :o

ah kijk! dan is het goed... ik heb de indruk dat jij makkelijk aan spullen kunt komen voor een goed prijs! Wel goed om te weten! :P

Mwoah, ik kan misschien wel iets, maar het blijven serieuse centjes. :P

Japan heb ik eigenlijk niet zo'n zicht op, zou ik me eigenlijk eens in moeten verdiepen, alleen mijn この度、年6月1日より一部商品の価格改定を実施する事となりましたのでご案内いたします。 is niet zo goed :lol: :wink:

Klopt, heel veel..... :)

Vandaag de A/C unit afgemaakt. Ik had hem uit me onderdelen LS400 gehaald zodat ik met de mijne gewoon verwarmd kon door rijden :wink:

Nieuwe LCD er op gebakken:

DSC03055.jpg

Nieuwe Lampjes er in om het af te maken:

DSC03056.jpg

Alles weer helemaal werkend, super! :D

DSC03057-1.jpg

DSC03060.jpg

Lettertype is wel iets afwijkend, iets moderner. Maar wel beter afleesbaar.
De oude dubbel din radio zal toch eerdaags het veld moeten ruimen :roll:

@Joep: hahaha :D :D :D hij stond op Wild FM Hitradio ja :P lokaal zendertje

@Marvin: uurtje ongeveer... met benodigde soldeerapparaat en multimeter zoeken veel langer :lol:

Helaas, whahaha. Alle presets bij mij staan vol, dus als het me niet aanstaat switch ik gewoon steeds :lol:

Heb wel eens gehad dat ze alle 6 reclame tegelijk hadden, heel zeldzaam :lol:

Ben hier al een tijdje niet geweest, net de laatste pagina's van je topic doorgelezen. Je LS ziet er strak uit, mooie foto's op pagina 19 8)

Keep up the good work! :D

Dank je :D Ben op het moment weer bezig met de leuning van bestuurdersstoel, beviel me nog niet. Er staat hier weer een verse leuning klaar. Het leer van het binnenwerk scheiden en dan om een ander binnenwerk zetten bleek niet zo'n succes :(

Dat kan je zien op de foto's op pagina 19, ik kreeg de kreuken aan de zijkant van de leuning niet meer weg + dat hij er niet strak genoeg om heen zit. Ik krijg hem ook niet beter

By the way... Ik weet niet waarom... ik zag gister een El Camino staan en ik moest gelijk aan jouw denken hahaha

Ja, Chevrolet is ook mijn ding :lol:

De leuning is klaar! nu ben ik er tevreden mee:

DSC03164.jpg

DSC03159.jpg

Wangen zitten er mooi strak op:

DSC03160.jpg

DSC03167.jpg

DSC03166.jpg

DSC03165.jpg

Hier ook geen kreukelzone meer:

DSC03171.jpg

DSC03173.jpg

Ik heb ook een originele Lexus (Toyota) matten set uit de USA over laten komen. voor:

DSC03163.jpg

na:

DSC03175.jpg