Schermpjes gaan wel goed komen. Maar groter dan deze Alpine kon echt niet. Met andere woorden, dit is het perfecte zo groot mogelijke scherm voor een LS400. Ik heb hem nu in de auto zitten, wat betekent dat ik hem verder kan af maken. Alleen ik test hem liever nog even voordat ik hem definitief vast maak :wink:
De bestuurdersstoel zit er ook weer in, voorzien van het andere leer:
Ik moet alleen nog even werken aan wat kreuken aan de zijkant op de binnenwang:
Dat is gewoon het probleem van de vulling uit een andere leuning gebruiken, maar komt wel goed
Verder ben ik over het algemeen wel blij met het resultaat op deze stoel tot nog toe. Je hebt echt weer het gevoel op een frisse stoel te zitten.
Je zal moeten toegeven dat dit er toch heel knap uit ziet voor een 17 jaar oude LS met zo'n 370.000km :!: Het leer van de eerste generaties is namelijk van veel mindere kwaliteit dan de +95 modellen. Maar ik ben blij dat ik origineel Lexus leer heb.
Alles werkt ook naar behoren, alle motortjes, hoofdsteun gaat netjes op en neer met een druk op de knop, evenals de lendensteun. En mijn grootste zorg, de stoelverwarming, die doet het ook. De zitting komt namelijk totaal van die donor stoel af, en ik had geen idee of dat wel allemaal goed zat.
Hier trouwens nog wat extra foto's van de auto. Ik heb al aardig wat bewonderende blikken gehad. Zelfs een Mercedes rijder stak z'n duim op
. Met andere woorden, die velgen vallen nogal op