Jelmer - Project LS400

Mooi! blauwe Lexus met blauw interieur is hoe dan ook mijn favoriete combinatie.

Zo'n combinatie heb ik toen ook bekeken toen ik 15/16 was ofzo, en dat moest hem worden, en in die kleuren :D

Heb er vandaag ook weer een aardige afstand mee gereden, en ik vind het een super wagen, ondanks de veel straffere coilovers die ik er onder heb.
Een nieuwere zal veel beter rijden, maar ik blijf bij me oude model aangezien ik daar gewoon iets mee heb :)

Het is een Lexus he..De ls400, ook al is ie 16 jaar oud rijdt beter dan de meeste nieuwe autos :)

Dat is wel waar, het is dan ook een auto met een cataloguswaarde van ?87.500,-

..Binnenkort m'n 19" velgen er onder prakken met veelste kleine bandjes :lol: . zal het nog stuiteriger worden. Maar ik heb er niet zoveel problemen mee.

Afgelopen week even de 19" chrome AME Shallen LX wielen er onder gehad. Gek genoeg ging ik in vergelijking met de 18" op comfort niet achter uit. Hij reed zelfs beter 8O :? Ook al zijn de bandjes die er omheen liggen ook te klein in diameter voor mijn auto. Daarom zijnde wielen er ook weer onder uit en rijd ik voorlopig weer op de LS430's totdat er andere banden op zitten en de stoeprandschade op de velgen gerepareerd is. In ??n velg zat ook een lichte deuk. Deze heb ik weggebracht voor reparatie

Dit moet wel een indruk geven hoe het er uit ziet onder mijn auto. Nogmaals, de bandjes, vooral aan de voorzijde, zijn te klein (diameter) voor mijn LS. Hij zou dan nog verder omlaag moeten.

DSC01979.jpg

DSC01980.jpg

DSC01981.jpg

DSC01988.jpg

DSC01989.jpg

DSC01990.jpg

DSC01992.jpg

DSC01994.jpg

DSC01995.jpg

DSC01996.jpg

LOL! Ziet er wel goed uit, maar iets te veel chroom voor mijn smaak.

Speciaal is het wel.

Wuahahaha.

Ach Mushangi, ik ben 21, en dan wil je wat :lol: . Vond de originele ook wel leuk. Alleen die gaan niet meer passen met de remmen die ik hier heb liggen.

Wielen zitten niet vastgelast, dus ze kunnen er altijd weer onder uit :wink:

Bijlagen

• is250.JPG
    is250.JPG
    128,7 KB · Weergaven: 59
Nee! die heb ik niet. heb trouwens nauwelijks tijd om films te kijken...

Dus daarom doe ik schermen in de auto. kan ik het tegelijk met het rijden doen.. bespaard tijd :lol:

Kijk Jelmer, dat hebben we dan weer gemeen, ik kijk de films ook altijd onder het rijden.........echter mijn vrouw stoort me iedere keer weer :cry: :wink:

Zo staat de auto er op het moment dus bij:

DSC02069.jpg

DSC02072.jpg

DSC02038.jpg

DSC02261.jpg

DSC02252.jpg

Ik vind deze wielen wel netjes staan. natuurlijk zijn ze wel verchroomd. Maar niet overdreven opzichtig.

@Alor: die heb ik nog, ik heb ze allemaal laten richten. En de meeste stoeprand schade is er af.

Deze set die ik er nu onder heb is voor de verkoop

@Hube: die vind ik lillik :oops: :lol: . ik denk dat ik voor red outs ga