Hube zei:
17 en in het Euro tijdperk? Jonkie!
Het blijft mooi om te zien hoe je de LS behandeld. Het is een tijdloze auto.
Haha, ik zag het nu pas. Ja inderdaad, ben nu ook nog maar 21.
Het streven is om mijn auto net zo mooi weer te maken als die auto was die te koop stond toen... maar wel met een persoonlijke zwier. Ik denk dat ik toch wat meer richting de VIP-stijl wijk.... alleen dan niet van die belachelijke bumpers en uitlaten
Ik heb namelijk net weer andere velgen gekocht, Het zijn nu de velgen die ik in eerste instantie onder de auto wou hebben: Wald Duchatlet's II... het zijn dus de drie delige :!:
. Ik kon ze 2e hands kopen in de States. Nieuw is het gewoon iets te duur voor mij wanneer ze ????,- per velg kosten :wink:
Ze staan als het goed is op de Wald site:
Wald velgen
Ik heb ze met gespoten hart en gepolijste rand. Eigenlijk wou ik ze helemaal gepolijst.... maar ja, je kan niet alles hebben. Ben hier blij mee. Kijk maar onder de Gallery op die website:
Gallery
Ik heb ze v??r in 19x9 +24, en achter zijn ze 19x10 +37. De offset is aan de voorzijde nogal ver naar buiten, dus ik moet nog zien of dat wel allemaal gaat lukken zonder asociaal veel camber, maar daarnaast zie ik mensen met een veel kleinere offset op Clublexus waarbij het gewoon goed gaat....
Het duurt alleen nog wel een aardige tijd voordat ze onder de auto zullen zitten. Budget voor de Lexus is voorlopig op :lol: en zonder banden gaat het moeilijk :wink:
EDIT: dit zijn trouwens de desbetreffende velgen:
Als je jezelf afvraag wat er op de rand zit van bovenstaande velg, dat is folie