Even een update:
Ik had hier in Nederland iemand die een portier voor me zou hebben, en zei dat deze op een LS400 vanaf '92 tot '97 zou passen. Ik zou er wel voor naar Almelo moeten hebben gereden. Alleen dat hij beweerde dat het portier van een UCF10/11 hetzelfde is als een UCF20/21 was mij niet zo snel aan het verstand te brengen. Gelukkig heb ik een ruim archief aan Lexus foto's en op het eerste gezicht lijken ze precies op elkaar... totdat je hem open doet. Ik heb toen een foto van de binnenzijde van een UCF10/11 portier opgestuurd, en inderdaad het was niet het juiste portier dat hij voor me had... dat scheelde weer een ritje naar Almelo
Nu komt er als het goed is een portier uit Amerika, Ik heb daar een deur voor nog geen $100,- weten te vinden. Hij is al verstuurt naar me connectie in Texas. Zij versturen hem weer via hun agent naar Nederland per container. kosten: $100,- + $175,- transport naar Texas + ?200,- transport naar Nederland... het is niet anders denk ik
:lol:
Dorpelafdekking is ook al onderweg uit Amerika, deze verwacht ik elk moment :wink:
Ik heb vandaag het portier van de auto afgehaalt, hier een paar waardeloze foto's voor goeie ogen :wink:
Ga de komende weken het portier strippen, het duurt als het goed is 4 tot 5 weken voordat de vervanger hier is. Tevens ga ik de dorpel even van wat nieuwe tijdelijke verf voorzien zodat het niet gaat roesten als ik weer met de auto ga rijden. de deuk in de dorpel wordt namelijk op een later moment gerepareerd als ik de hele auto eventueel laat overspuiten