Ik heb weer wat kleine dingetjes gedaan aan de auto. De transparante knipperlicht units heb ik er vandaag ingezet:
Hier is het oude oranje spul er af. De nieuwe transparante zijn voor Amerikaanse versies gemaakt welke ook nog een extra knipperlichtje in het buitenste deel van de unit hebben. Amerikaanse versies hebben dat in plaats van het knipperlicht op het zijscherm. Het draadje en de fitting daarvoor komen bij die versie door het gat binnen de rode cirkel op de foto:
En hier zit bij de transparante een gat voor dat lampje:
Ik ga ze nog wel eens een keer voorzien van een lampje, maar ik kon niet zo snel aan een goeie fitting komen
Goed, vervolgens heb ik de boel even goed schoon gemaakt, de gewone lamp verwisseld voor een Oranje exemplaar, en toen de units op hun plek geklikt/geschroefd:
Hier kan je nog het verschil zien tussen de oude en nieuwe:
Hier zitten beide nieuwe er op:
Jammer genoeg zijn de oranje lampjes nu weer zo zichtbaar, dus ik heb chroom lampjes besteld, gewoon gloeilampjes, vind ik beter staan als knipperlicht. Led staat zo ?gestresst? met dat abrupte dimmen
:lol:
Het is in ieder geval nog goed Oranje als ze knipperen:
En hier nog een veranderingetje, om het verschil een beetje te laten zien zit er hier nog eentje op, foto met alle twee komt nog een keertje. Je kan zien dat deze nieuwe de hele uitsparing in de bumper opvult. Ik heb meteen de uitlaat maar weer een beetje op z?n plek gehangen, de rubbers waar hij in hangt waren een beetje uitgelubbert waardoor hij meer naar het midden en naar beneden hing:
Bij de oude viel het ook meer op dat het om een sierstuk ging, met de nieuwe heb je daar minder last van, en ik vind het goed staan
:
Verder heb ik ook nog wat metalen ventieldopjes gekocht