Wordt lachen, moet je eens naar een Amerikanen meeting gaan en de motorkap open doen. Ik moet alleen dan nog zo'n Toyota Badge scoren van de Celsior inlaat :lol:
Voordeel 1 is dat ik het huidige blok plus automaat van de Seville dan niet hoef te reviseren. Blok is zo'n oliecrisis ding (sloooom). En de automaat schakelt gek genoeg perfect, maar heeft ruimte in z'n staartstuk waardoor hij bij precies 120km/ flink staat te schudden :lol:
Voordeel 2 veel meer vermogen + langere overbrenging in de automaat, Beter verbruik. Seville weegt namelijk maar zo'n 100kg zwaarder dan de LS :!:
Voordeel 3, Door het lagere verbruik kan LPG er dus uit, hebben we tenminste weer een beetje kofferruimte :lol:
Voordeel 4, Zat Lexus onderdelen :lol:
.... ik ben dus niet zo'n Cadillac purist nee :wink: het gaat mij alleen om het omhulsel en het Amerikaanse comfort :lol:
Het enige tricky gedeelte is denk dat er wat op de snelheidsmeter moet worden verzonnen....
En de Crossmember van de Seville staat verder naar voren, hiervoor moet ik denk het carter van een SC400 hebben, die heeft de sump namelijk aan de achterkant. Of zelf wat in elkaar bakken
Verder is het supergoedkoop veel meer power en betrouwbaarder cruisen