Jelmer - Project LS400

@Nathanael: MIJNPOLITIEBUREAU.NL :worship: :smile: Onder boetes, je heb wel een DigID nodig. Deze kan ook weer bij de verzameling:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

@Erick: Ik heb nu 19x9 +32 en 19x10 +37, andere set is +24 rondom. Maar ik heb er denk nog toekomst plannen mee + dat ze heeeeel moeilijk te vinden zijn met wat lagere offsets. Dus ik hou ze nog, just in case. Misschien dat ik de mijne wel wat meer wil VIP-en in de toekomst als ik weer luchtvering heb, en dan komen ze wel weer van pas.

En de voorvelgen van de +24's zijn niet super mooi, centercaps zijn aangeslagen, en aardig wat krassen op de harten. Achtervelgen zijn daarentegen gloedje nieuw.
En bij de set onder m'n auto is het weer andersom :llol:

Ja, met je BSN en een nummer wat op de bon staat kun je inloggen en dan je foto zien...

@Erick: ach wat, weet je, ik kan wel alles gaan bewaren maar daar schieten we beide niet mee op. voor ?2000,- inclusief BTW verwisseld het setje 19x9+24 en 19x10+24 van eigenaar. ze zijn high-disk, dus je heb altijd ruimte voor grotere remklauwen mocht je dat willen. Waarom ?2000,-? nou, op de site van Wald is de nieuwprijs wel te achterhalen welke meer dan het dubbele is, en dan moet je ze nog hier zien te krijgen. Tweedehands is er wel wat te vinden op VRwheels zoals je ziet, maar kwa prijs inclusief BTW en transport ontloop je weinig met wat ik wil hebben, en deze offsets zijn moeilijker te vinden. En dit heb ik er zeker ook voor betaald... maar volgens mij meer. De voor velgen zijn wat minder mooi in vergelijking met de achter velgen, welke gewoon nog nieuw ogen. Ik help graag anderen, maar ga geen spullen 'weggeven'

Ik heb even geen grote foto's van de voorvelgen, die liggen bij me vader. hier kleine van aankoop:

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Foto's van de achtervelgen staan wel op pagina 11 dacht ik:

Verkleinde Afbeelding

OEEEhhhhhhhhh.............

Ik ga dit setje zeker in gedachte houden Jelmer. Mocht ik er niet uitkomen kwa wielen in LA en op de SEMA dan hebben we nog ff contact.

Alsof mensen blijven rijden als je met zo'n mat zwarte pick up aan komt denderen. :smile:

Nee, inderdaad, kinderen rennen er gillend voor weg als ik de hoek om kom met de uitlaatkleppen open :smile:

Dankje! achterkant moet nog zo'n 5.5cm omlaag + stabilisator en traction bars.... dan heb ik zo'n beetje alles aan de ophanging gedaan wat kan... zonder er een ander subframe onder te zetten :llol:

Voorkant is al geweldig strak geworden door de speciale draagarmen en dikke stabilisator (4cm!!)....voor zover het kan met dit lompe ding, het blijft een hoop massa. Hij doet nu in ieder geval precies wat ik hem opgeef zonder zwieberen en overhellen, dat was eerst altijd maar de vraag :mrgreen: