Re: jeroen's IS200
poehheej tijd niks hierin gegooid!
tijd voor een update vanaf januari!
januari ben ik eerst een tijdje (4 weken) naar cura?ao geweest.
bij terugkomst waren vandalen bezig geweest in de wijk met graffiti. hoe je op het idee komt om dit op auto's te spuiten, joost mag het weten.
volgens de garage heb ik geluk gehad dat me auto uit de zon stond maar het spul was gelukkig goed van me lak af te poetsen. behalve de grill, die kregen we niet meer schoon.
dus spuitbus erbij gepakt en sprayen maar!
ook heb ik een andere grill op te kop getikt maar deze moet nog pas gemaakt worden zodat deze er een beetje netjes uitziet.
vervolgens had ik in maart een kleine inzicht fout gemaakt met de betonnen paal naast me parkeerplek dus me bumper zat nu links onder de krassen en dat zag er echt niet uit.
dus heb ik de auto weggebracht voor een spuitbeurt van de bumper, ook heb ik gelijk de distributie + waterpomp laten vervangen dat was toch wel nodig vond ik na 6 jaar en 130k verder.
vervolgens heb ik ook nog me voorruit laten vervangen. deze zag er na een lange trouwe dienst niet meer uit en met het zonnetje erop zag je alleen nog maar steenslag. dat kan natuurlijk niet, dus eruit die handel!!
daarna was het de beurt voor de radio! ik had anderhalf jaar geleden een cheap-ass radio van internet gehaald. het was goed te merken dat deze goedkoop was, want hij begaf het na een hobbeltje en heb ik anderhalf uur zonder radio moeten rondrijden. het viel me toen wel op dat de lex nog steeds heerlijk stil is haha.
dussss... heb ik een hele mooie hedendaagse JVC KW-AV61BT aangeschaft, er kwam weer heerlijk geluid uit de speakers!!!! ik heb alleen nog geen tijd gehad om deze mooi in te bouwen dus dat komt nog!
daarna is het gelukkig even een tijdje rustig gebleven met de reparaties!!!
zo nu en dan nog even lekker poetsen zoals voordat ik naar JAF ging.
maar nu komt het volgende en daar heb ik nog wat onderdelen voor nodig die in nl niet los te krijgen zijn. misschien dat iemand me ermee kan helpen!?!
vorige week vrijdag voor de meeting zou er even snel een wiellager (achter) vervangen worden. toen kwam eruit dat de ankerplaat vervangen moest worden (niet zo 1..2..3.. te krijgen dus moest bestelt worden en kost gewoon ef 300 eu) en nog een andere lager van de ophanging (zit speling in en veroorzaakt gebonk in de wielkasten bij hobbels) zie foto's hieronder. dat andere lager is hier gewoon niet los te krijgen en je moet het hele onderdeel vervangen kosten 400 eu! daar ben ik het totaal niet mee eens.. maar ik kan het gewoon niet vinden, beetje jammer. En mooie kostenpost aangezien de andere kant ook het wiellager vervangen moet worden. oplossingen alstublieft? :rulez:
oude ankerplaat.
nieuwe ankerplaat.
het lager waar ik naar op zoek ben. ( midden, aangegeven met rondje en pijl)
foto van het lagertje