jeroen's project

Re: jeroen's IS200

heel fijn setje. ik heb hem er nu een jaartje onder zitten en nog steeds tevreden.
veel plezier ermee

Zooooo kijk eens aan een super deluxe BC schroefkit :rulez:

Denk dat het wel erg bruut zal staan onder jou IS :worship:

Sleutelse :rulez:

nice!! die heb ik ook en vind het een erg fijne set. succes met monteren en schroeven

danku!! ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als onder een nissan 200sx ;)

volgende week vrijdag ga ik ze monteren en dan komt er gelijk een setje dunlop sp sportmaxx gt onder :D

Jeroen zei:
danku!! ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als onder een nissan 200sx ;)
Is erg makkelijk te doen, je hoeft echt niet alles los te halen :D

nou de set zit eronder :D moest toch wel eff klooien om de oude zooi eronder vandaan te krijgen!

maar hij rijdt nu als een kart :D :rulez:

hahaha, toch. Je auto had al een nette hoogte. Hoe doet je lex het op slecht wegdek ?

Helemaal met die hoogte :)

mlcoolj zei:
Pics or it didn't happen! :p

binnenkort, binnenkort! geduld is een schone zaak :P

het was al donker toen ik de banden erom had zitten :(

die falkenbandjes gaven zichzelf niet snel over, met 2 man sterk kregen we ze pas eraf :X

Robokill zei:
hahaha, toch. Je auto had al een nette hoogte. Hoe doet je lex het op slecht wegdek ?

Helemaal met die hoogte :)

ja de hoogte was al goed. maar de dempers achter hadden het begeven, nu ze eronder vandaan zijn is het ook wel te zien (helemaal naar het gootje).

maar de lex staat nu hoger op zijn poten maar dat komt wel goed.

kwa hardheid op slecht wegdek: ik had hem nu vanavond op stand 8 staan en ik stuiterde lekker heen en weer op sommige stukken weg haha :P

nou na een paar dagen had ik me eerste schroef alweer te pakken in me gloednieuwe banden :(
maar goed de bandenboer heeft het weer netjes opgelost. gelijk wat letterverf erop :D

maar het setje rijdt heerlijk.. ik laat hem voorlopig nog even hoog staan kijken hoe het donderdag gaat richting limburg.

onderhand ook bezig gegaan met mijn oude velgen. die worden klaar gestoomd voor winterbanden, maar ben er nog niet uit of ik ze laat coaten....

hier wat foto's (sommige zijn een beetje donker maar maak binnenkort wel goede foto's)

de komende wintervelgen voor de schoonmaak:

en nu bijna schoon :)

Hey Jeroen! wat gebruik je om die schoon te maken? Hogedruik spuit denk ik zo als ik die foto bekijk??

ja dat had ik geprobeerd maar volgens mij is die velg de laatste 11 jaar niet meer aangeraakt dus het wou niet lukken.

en een beetje jammer dat die velg net niet in de zandstraalcabine past hier op de haven..
dus ben nu bezig geweest met een roterende staalborstel op een pneumatische tol

ah... dat wil ik ook gaan doen... eerst schoonmaken met Dasty en dan maar met zo'n staalborstel eraan beginnen...

wat een takkewerk he jeroen oppassen dat je nie te lang op 1 plek laat tollen anders is het net of je een schroei plek krijgt koper borstel werkte bij mij het best hgreetzzz ps mooi setje BC's :rulez: :rulez:

Very nicyyyy!!! :photo: Eigenlijk een foto van de hele auto zien zo.
Hoe ging dat schoonmaken vd velg? Ging het redelijk snel of is het echt beulen?

Jeroen, misschien kom ik binnen kort toch nog even een avondje sleutelen in den helder!!

Wat betreft het schoonmaken van je velgen gebruik Iron x dat is echt super spul, en heb dat gebruikt om alle Erosie er mee weg te krijgen!! Ik ben benieuwd hoe je wagen er uit als hij volledig op zijn buik ligt!!

j2jedi zei:
Very nicyyyy!!! :photo: Eigenlijk een foto van de hele auto zien zo.
Hoe ging dat schoonmaken vd velg? Ging het redelijk snel of is het echt beulen?

1 velg = 3 uurtjes bloed en zweet :hot: :P
maar moest ook even doorkrijgen hoe en wat... de tweede velg ging al een stuk rapper..

gisteravond ook nog even wat foto's gemaakt, ik vind het zelf nog wat te hoog staan maar donderdag eff een paar dagen naar limburg toe.daarna ga ik eens kijken hoe laag de boel kan ;)

Lexus-dzjino zei:
Jeroen, misschien kom ik binnen kort toch nog even een avondje sleutelen in den helder!!

Wat betreft het schoonmaken van je velgen gebruik Iron x dat is echt super spul, en heb dat gebruikt om alle Erosie er mee weg te krijgen!! Ik ben benieuwd hoe je wagen er uit als hij volledig op zijn buik ligt!!

deal!! :rulez: ik ben er nu wel regelmatig te vinden aangezien ik me elke avond daar kapot verveel haha :P

en toen sloeg de verveling toe en ben ik maar gaan poetsen :P