jeroen's project

Re: jeroen's IS200

updatetje:

vandaag halogeenlampen erin "geplakt" :P met dit beeld wordt het wel goed gekeurd.

en de fuseekogels vervangen was ook wel nodig de oude kogels waren echt slappe hap geworden! :)

vrijdag voor de herkeuring en uitlijnen maar daar zie ik geen problemen in en daarna rustig aan de juiste koplampen zoeken en de winter in

Lexus-dzjino zei:
Jeroen zei:
20110713141137.jpg

WoW mooie velgen!!!! :rulez: :rulez: :rulez:

:dance: :dance:

de lex is weer goedgekeurd voor de APK. we kunnen er weer een jaartje tegenaan! :rulez:

Die van mij is altijd goed, ook als ie niet goed is ;)

Ik bedoel eigenlijk meer dat ik hem gewoon afmeld.... :p

Mooie IS Jeroen! Ik zag in je openingspost dat je tevens de interieurverlichting wat hebt aangepast aan je dashboard en middenconsole. Inmiddels heb ik wat crystalwhite leds besteld voor in m'n dashboard. Later wil ik nog de middenconsole en interieurverlichting doen. Mijn vraag, welke leds (types) jij daar voor hebt gebruikt? En heb je deze in Nederland kunnen krijgen, of moest je de grens over?

hey die angeleyes koplampen die jij op het oog hebt die heb ik laatst ook gemonteerd op mijn is200, let er op dat deze koplampen er niet inpassen zonder aanpas werk.
de koplampen hebben bevestiging van 2 moeren 1 boutje en een klik systeem.
je moet het onderste moergat weg zagen of weg buigen, de bovenste komt ook te ver naar voren dus deze zul je moeten inkorten op de koplamp zelf.

verder zijn de koplampen gemaakt voor oem xenon koplampen, dat wil zeggen dat er d2r xenon lampen inmoeten. en zul je dus ook weer een verloop kabel nodig hebben om het aan je aftermarket xenon set te kunnen aansluiten.
al met al als je de koplampen er in hebt ziet het er verder wel mooi uit, het geeft voor de APK een perfect lichtbeeld, en de ledjes onder de angeleye ringen kun je ook uit laten.

ThinlaneT zei:
Mooie IS Jeroen! Ik zag in je openingspost dat je tevens de interieurverlichting wat hebt aangepast aan je dashboard en middenconsole. Inmiddels heb ik wat crystalwhite leds besteld voor in m'n dashboard. Later wil ik nog de middenconsole en interieurverlichting doen. Mijn vraag, welke leds (types) jij daar voor hebt gebruikt? En heb je deze in Nederland kunnen krijgen, of moest je de grens over?

ik had ze uit amerika vandaan dus moest wel de grens over voor het middenconsole wat voor type het precies was weet ik niet precies. de info van de ledjes had ik van lexusclub vandaan.

het middenconsole

- 3x Superstar LED Instrument Panel Bulbs in type B (30% brighter than regular Neo)
- 2x Japanese OEM Neo - Wedge LED Instrument Panel Bulbs in Type A (voor de klok)

voor beide http://autolumination.com/74.htm

voor de interieurverlichting ben ik gewoon bij de lokale auto elektronica zaak geweest daarzo even snel het originele lampje eruit gewipt en vervolgens de juiste maat gehaald. ;)

Phaebo zei:
hey die angeleyes koplampen die jij op het oog hebt die heb ik laatst ook gemonteerd op mijn is200, let er op dat deze koplampen er niet inpassen zonder aanpas werk.
de koplampen hebben bevestiging van 2 moeren 1 boutje en een klik systeem.
je moet het onderste moergat weg zagen of weg buigen, de bovenste komt ook te ver naar voren dus deze zul je moeten inkorten op de koplamp zelf.

verder zijn de koplampen gemaakt voor oem xenon koplampen, dat wil zeggen dat er d2r xenon lampen inmoeten. en zul je dus ook weer een verloop kabel nodig hebben om het aan je aftermarket xenon set te kunnen aansluiten.
al met al als je de koplampen er in hebt ziet het er verder wel mooi uit, het geeft voor de APK een perfect lichtbeeld, en de ledjes onder de angeleye ringen kun je ook uit laten.

thx voor de info!! :rulez:
heb je er misschien foto's van ik ben wel benieuwd! :D
waar heb je de koplampen vandaan ook bij showoff imports?

Thanks voor de info Jeroen!

Ik ga er even mee aan de slag. Nu nog even wachten op de leds voor m'n dashboard van autolumination.com.

Hey jeroen, ik mis wat aan je auto... Een mooie TRD kit ;) Doe je ook mee?

haha ik zag de groupsbuy al zeer netjes geregeld maar sorry ik heb net me centen weggelegd voor de schroefset die zijn nu het hardst nodig nu achterste schokbrekers definitief aan hun eind zijn :(

tis het een of het ander :P

haha ik zou wel willen :)

maar de vrouw thuis en de bankrekening willen wat anders :P

de een wil van de zomer op vakantie en de ander wil meer cijfers