jeroen's project

Re: jeroen's IS200

16" kan ook wel gewoon ff bij de bouwmarkt een rubberen vloer mat kopen en deze erom leggen..
Kan ECH wel... :D

Gelukkig geen kleurverschil... Daar heb ik zo'n hekel aan! Als ik in de auto zit en er komt weer zo'n 2 tone bak voor bij zit ik al gelijk nee te schudden, dat mensen dat accepteren begrijp ik echt niet....

gr. koen

inderdaad en ik kon het op kosten doen van de verzekering dus als er kleurverschil in zat kon de lex weer trug de cabine in (jammer voor de spuiter maar het moet goed zijn)

kleine update:

vorige week 6000k kit van lince erin gezet! ziet er weer een stuk beter uit! moet alleen de koplampen op gaan poetsen dat is het enige wat me nog rest maar daar heb ik nog heel de winter voor ;)
onderhand crystal clear indicators erop gemonteerd ziet er een stuk beter uit voor het oog op detail :)

some :photo:

6000 kit

crystal clear indicator

volledig gefixte bumper en zijscherm :D

audio frame netjes gemonteerd

groot gelijk het is goedkoper dan een originele radio nieuw :)

maar ik heb het frame van ebay vandaan fasia panel noemen ze het.

Bierfles zei:
Oke, ga ik daar ook eens kijken, lijkt mooi aan te sluiten...

ja het sluit inderdaad netjes aan op de rest van het dashboard maar er zit wel een kleurverschil in.
dat zou je dan zelf nog moeten aanpassen

effe een kleine update:

maandag is de lex voor de APK naar de garage geweest en wat kwam eruit: afgekeurd
niks aan te doen natuurlijk kan gebeuren maar er kwamen de volgende punten uit:

punt 1 viel wel mee: fuseekogel links en rechts moeten vervangen worden.

punt 2: lichtbeeld is afgekeurd (lijnen zitten niet goed)

dus ja, aftermarket-xenon kan al snel worden afgekeurd denk ik dus laten we dan even simpel halogeenlampen erin zetten en dan opnieuw kijken.

misschien dat ik nu voor een ander soort koplamp gaat zoals bij showoff op de site staat maar ik ben nog gigantisch aan het twijfelen....

in ieder geval nog 4 weken de tijd voordat de lex goedgekeurd moet worden.

Ik hen laastst van deijne (japanse autosloop in volkel) gebeld en die had nog een een paar is200 staan. Die zullen ook nog wel goede koplampen hehben

das klote Jeroen! wat nick zegt, bel die sloop maar even of koop wat mooie koplampen met een projector lens erin... deze dienen wel goedgekeurd te zijn natuurlijk...

anders kijk even op deze site! hier zijn diverse soorten koplampen te verkrijgen voor de is200

zie foto:

PRO-YD-LIS01-HID-DRL-BK.jpg

http://www.avb-sports.be/lexus/is200/1998-2005_2/lighting/headlights/

misschien heb je er iets aan !!

groetjes

dzjino

ik vind ze beiden leuk.. jammer van die led balken onderin de bovenste (de onderste heeft ze ook... ook jammer eigenlijk want er zit al angel eyes in...)

mlcoolj zei:
ik vind ze beiden leuk.. jammer van die led balken onderin de bovenste (de onderste heeft ze ook... ook jammer eigenlijk want er zit al angel eyes in...)

van die onderste heb ik een paar foto's opgezocht op lexusclub maar opzich ziet het er gaaf uit! :)