jeroen's project

Re: jeroen's IS200

Tja vrouwen.... Wel klote man, maar wees blij dat je de dader hebt. Ik zie net dat ik ook schade op mijn bumper heb, maar geen dader te bekennen... :(

gr. koen

@ willem: bedankt! ik denk dat het wel goed gaat komen;) ik heb me vorige auto's bij schade ook bij de garage gebracht en me auto's kwamen zo goed als nieuw terug:)

@ koen: pfff... das helemaal niet best koen! zo eentje had ik vorig jaar met me sx! ik heb toen online aangifte gedaan en dat naar de verzekering opgestuurd en toen werd het ook kosteloos (voor mij dan) gemaakt.

net terug van de garage geschatte schade zit rond de 1500 euro.. maar dan zit er wel een opnieuw gespoten voorbumper bij dus die kan ik gelijk van me lijst afkrassen ;) hopelijk is het geregeld voor meeting!

een andere voorbumper spookt al heel de dag door me hoofd :p

Weet je wel welke de Legana voorbumper is? Je hebt de Legana 1 en 2.. Zaten toebdertijd als optie bij de oudere en nieuwere Altezza... Google eens.. Ik vind de 1 persoonlijk mooier...

ja precies ik weet wel welke je bedoelt al in het echt gezien ook! het ziet er zeker gaaf uit! maar 1 is wel beter ja:)

maar de lex staat vandaag bij de schade expert dus even horen wat het exact gaat worden.

nog even snel een foto van de 2-din. heb alleen nog een stukje over aan de bovenkant met de aansluiting airco unit. om het mooist te laten passen moet ik het zelf maken denk ik. kan er weinig over vinden op internet die goed aansluiten.

niceeeeee Hoe lang was je bezig om die ledjes te vervangen?

misschien een half uurtje.

het meeste werk is om te kijken of de polen van de ledjes goed aangesloten zijn, zo niet moet het er weer uit en omdraaien en dan heb je af en toe ook nog een led die het helemaal niet doet dus reserve is altijd handig

jeroen zei:
nog even snel een foto van de 2-din. heb alleen nog een stukje over aan de bovenkant met de aansluiting airco unit. om het mooist te laten passen moet ik het zelf maken denk ik. kan er weinig over vinden op internet die goed aansluiten.

Jeroen,

Steekt de dubbeldin niet uit?
De bracket heeft haakjes aan de bovenzijde zitten, deze moeten in het aircogedeelte vallen.
Doe je dit niet dan krijg je een naad te zien.

Jimmy zei:
Jeroen,

De bracket heeft haakjes aan de bovenzijde zitten, deze moeten in het aircogedeelte vallen.

ja klopt Jimmy hij steekt wel uit de dubbeldin. maar niet ver genoeg dat de bracket er netjes invalt.
maar ik had een mailtje had verstuurt vanochtend naar de verkoper en hij stuurt nu 2 beugels voor de ophanging van de radio en airco unit. die was hij vergeten dus misschien dat het dan wel lukt en past.

jeroen zei:
Jimmy zei:
Jeroen,

ja klopt Jimmy hij steekt wel uit de dubbeldin. maar niet ver genoeg dat de bracket er netjes invalt.
maar ik had een mailtje had verstuurt vanochtend naar de verkoper en hij stuurt nu andere beugels voor de ophanging van de radio en airco unit. die was hij vergeten dus misschien dat het dan wel lukt en past.

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn vorige dubbeldin. Bij de 7inch dubbeldins is de inbouwdiepte een stuk dieper, dat was bij mij het probleem. Ik heb een kleinere genomen, en deze steekt helemaal niet meer uit.
Kijk uit dat jouw probleem niet daaraan ligt.

aha op die manier! ik ga in ieder geval kijken van de week of het lukt en anders moet ik toch eff verder gaan kijken!

thx voor de info Jimmy!

jeroen zei:
aha op die manier! ik ga in ieder geval kijken van de week of het lukt en anders moet ik toch eff verder gaan kijken!

thx voor de info Jimmy!

you're welcome!

net een belletje gehad van de garage en de schade expert kan de schade niet vast stellen omdat de meeste schade achter de bumper + koplamp verborgen zit. dus wordt het bedrag na de reparatie vast gestelt. en dat gebeurt maandag al :D!

enige minpuntje is dat ik geen andere voorbumper kan aanschaffen. anders had het die legana bumper geweest hoor mlcoolj ;) (hij is wel prijzig zeg!!!)

nou komt het pas over een paar jaartjes :P

het grote pluspunt : alles is gefixt voor de meeting en nog beter dan daarvoor :D

Nice! Goed om te lezen... En ja, originele Legana is duuuurrr hahaha en dan moet je de mistlampen ook hebben...

Jimmy zei:
jeroen zei:
Jimmy zei:
Jeroen,

maar ik had een mailtje had verstuurt vanochtend naar de verkoper en hij stuurt nu andere beugels voor de ophanging van de radio en airco unit. die was hij vergeten dus misschien dat het dan wel lukt en past.

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn vorige dubbeldin. Bij de 7inch dubbeldins is de inbouwdiepte een stuk dieper, dat was bij mij het probleem. Ik heb een kleinere genomen, en deze steekt helemaal niet meer uit.
Kijk uit dat jouw probleem niet daaraan ligt.

Ik heb een 7inch alpine en die ligt strak met de rest van het paneel. Dus het kan wel :D