jeroen zei:
Jimmy zei:Jeroen,
Steekt de dubbeldin niet uit?
De bracket heeft haakjes aan de bovenzijde zitten, deze moeten in het aircogedeelte vallen.
Doe je dit niet dan krijg je een naad te zien.
jeroen zei:Jimmy zei:Jeroen,
De bracket heeft haakjes aan de bovenzijde zitten, deze moeten in het aircogedeelte vallen.
ja klopt Jimmy hij steekt wel uit de dubbeldin. maar niet ver genoeg dat de bracket er netjes invalt.
maar ik had een mailtje had verstuurt vanochtend naar de verkoper en hij stuurt nu andere beugels voor de ophanging van de radio en airco unit. die was hij vergeten dus misschien dat het dan wel lukt en past.
jeroen zei:aha op die manier! ik ga in ieder geval kijken van de week of het lukt en anders moet ik toch eff verder gaan kijken!
thx voor de info Jimmy!
Jimmy zei:jeroen zei:Jimmy zei:Jeroen,
ja klopt Jimmy hij steekt wel uit de dubbeldin. maar niet ver genoeg dat de bracket er netjes invalt.
maar ik had een mailtje had verstuurt vanochtend naar de verkoper en hij stuurt nu andere beugels voor de ophanging van de radio en airco unit. die was hij vergeten dus misschien dat het dan wel lukt en past.
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn vorige dubbeldin. Bij de 7inch dubbeldins is de inbouwdiepte een stuk dieper, dat was bij mij het probleem. Ik heb een kleinere genomen, en deze steekt helemaal niet meer uit.
Kijk uit dat jouw probleem niet daaraan ligt.