jeroen's project

Re: jeroen's IS200

Mooie foto's Jeroen!

Ik moet ook nog steeds eens tijd maken om m'n auto even goed te poetsen en te vereeuwigen met de camera, maarja drukdrukdruk

gr. koen

jeroen je kan je lampen polijsten met tandpasta en glassex zien ze er weer als nieuw uit
sjek it out :rulez:

[youtube]http://youtu.be/9f_GW4_qK2E[/youtube]

Joop zei:
jeroen je kan je lampen polijsten met tandpasta en glassex zien ze er weer als nieuw uit
sjek it out :rulez:

[youtube]http://youtu.be/9f_GW4_qK2E[/youtube]

das ook een manier! :) maar ik vind die witte stukken boven en onder je knipperlichten niet zo interessant. het ziet er gewoon netjes uit maar het kan beter! en dat scheelt met gelijk een partij poetswerk :P

nou de lex reed fantastisch in de bergen! bergje op ging makkelijk! terwijl ik met de ouwe sx die 20 pk meer had moeite er mee had! maarja het enige minpuntje van de afgelopen week is dat me audio unit gesneuveld is! de radio en de cd speler doen zo goed als niks meer en geeft alleen nog error aan! dus ben ik aangewezen op me ipod die er gelukkig nog op zit en werkt!

vrijdag gaat ik toch naar de dealer dus kan ik deze ook gelijk na laten kijken maar ik ben bang dat het me meer gaat kosten dan ik het waard vindt. dus waarschijnlijk een andere radio erin! we zien het vrijdag!

error? rijp voor de kliko, haal maar een nieuwe unit... is wel te fixen maar kost heel veel centjes, kun je beter een modernere unit plaatsen...

duitsland bieden ze units aan belang bij dan snuffel ik ff voor je hangen realistiche prijzen aan vast , moet dan wel even van je weten welke je heb , en of er een losse versterker bij zit wat je nu hebt of niet
groet joop

mlcoolj zei:
error? rijp voor de kliko, haal maar een nieuwe unit... is wel te fixen maar kost heel veel centjes, kun je beter een modernere unit plaatsen...

ik had al zoiets vernomen op het forum maar ik ben er vrijdag toch je weet maar nooit ;)

Joop zei:
duitsland bieden ze units aan belang bij dan snuffel ik ff voor je hangen realistiche prijzen aan vast , moet dan wel even van je weten welke je heb , en of er een losse versterker bij zit wat je nu hebt of niet
groet joop

bedankt joop :rulez: maar ik denk dat ik gelijk voor een moderne unit gaat!

maar stel dat er een externe versterker al zit aangesloten in me IS, waar kan ik die vinden of waar kan ik dat aan zien?

externe versterker zit aan de rechterkant achter je handschoenvak

ah oke thx! ik gaat in ieder geval even kijken! altijd nice to know!

ik heb net even gekeken maar er zit een zwarte kast met alu koelvinnen erop is dat de versterker?
en kan ik nu wel een moderne radio-unit aansluiten of niet?
ben niet zo thuis in audio systemen

schijnt dat er kabel boompjes zijn voor audio systemen waar je de versterker gewoon op aan kan pluggen ,
heb mij er er nog nie helemaal in verdiept maar der zijn hier wel enigen die daar mischien meer duidelijkheid in kunnen verschaffen :rulez:
groet Joop

ja inderdaad ik ben ook druk met het verdiepen erin! ik lees ook al dingen over een bypass van de versterker maar goed moet het nog wat verder uitzoeken voor ik wat bestel!

even een kleine update:

vandaag ondanks het weer toch maar me radio erin gezet! (ik kon hem echt niet langer laten liggen in de schuur)
nu dus in de donkere garage bezig geweest maar de werklamp van de lidl werkt prima :)

me radio erin gezet, bypass stekker aangesloten en draaien!! :D :D
een paar minpunt zijn
- dat de kabel van de ipod niet helemaal jofel is dus daar moet ik nog een vervanger voor zoeken
- de omkasting sluit niet helemaal netjes aan met de rest van het dashboard dus daar moet ik ook een vervanger voor zoeken.
- ze zeiden bij de omschrijving dat je een logo kon instellen van een automerk.... niks te bekennen...

dus het viel mee en het geluid is zeker prima! :D :D en alle functies voor zover ik ermee bezig ben geweest werken prima!
der rest mij alleen nog 2 vragen
- op de standaard versterker zitten 2 stekkers aangesloten, ik heb nu 1 stekker op de bypass zitten en de andere stekker ligt nu los. maakt dat wat uit of moet deze weer aangesloten worden op de versterker??

- ik heb er ook een achteruitrij camera bij gekregen waar kan je die het beste achterop je auto plaatsen dicht bij de grond of boven het kenteken? wat is de ervaring ermee..

grtsz jeroen

Hey, lekker bezig met je lexi... is een heeeele mooie wagen;)

Van die camera kan ik alleen zeggen dat die bij de is250 boven het kenteken zit.
Prima positie en zou bijna nie meer zonder willen

Succes

pffff..... vandaag naar een evenement geweest in de buurt! rij ik terug en voordat ik de parkeerplaats op gaat moet ik eerst door een slagboom heen daar stond toen al een auto voor te wachten. ZET ZE HEM IN DE ACHTERUIT!! parkeert ze hem vol in me linker koplamp en voorbumper :X :X :X :X

ik natuurlijk tierend die auto uit... zij zich kapot geschrokken...afgekoeld.... schade bekijken...

- voorbumper vol met krassen en lijkt wat gebogen
- koplamp licht naar binnen gedrukt
- zijscherm langs de koplamp licht gebogen

pfff dat heb ik weer woont haar vader hier aan de overkant dus konden we het met een bakkie koffie regelen...

morgen weer een bezig dagje dus... langs me vertrouwde garage en kijken wat het gaat worden... pff ik word gek!! :P

eff snel een foto genomen:

ik wou die voorbumper wel spuiten maar zo snel :P

Klote man van je schade. Ik hoop voor je dat de schade goed word gerepareerd. Succes ermee iig.