jeroen's project

Re: jeroen's IS200

ik krijg als het goed is vrijdag of zaterdag de beugels binnen dus dan zien we het wel als het niet past maken we het pas ;)

kleine update:
de lex is net terug van de garage! alles is weer netjes gemaakt en spoten het ziet er weer super uit! :D :D
het was flink wat werk zei de spuiter aangezien de voorbumper niet voor het eerst is gespoten :smerig: en er moest een nieuw zijscherm in. aangezien de beugels op van de koplamp waren gescheurd!
zal binnenkort eens wat pics van ervoor en nu plaatsten! :)

Mijn bumper is ook al eens overgespoten, wel super netjes gedaan maar door mijn getrainde oog gespot. Vrijwel iedere auto van ouder als 5 jaar is wel eens bij de spuiter geweest. Maar goed, kan je weer steenslag gaan tellen na iedere rit ;)

gr. koen

aha oke dus het is aardig normaal. het enige minpuntje ervan was dat de vorige eigenaar de lex bij een crappy spuiter heeft gebracht. degene die me bumper nu heeft gespoten had er flink wat werk aan.

jeroen zei:
ik heb net even gekeken maar er zit een zwarte kast met alu koelvinnen erop is dat de versterker?
en kan ik nu wel een moderne radio-unit aansluiten of niet?
ben niet zo thuis in audio systemen

Ik heb het middendashboard en het handschoenenvakje inmiddels gedemonteerd, maar.......

ik kan nergens de versterker vinden. Het gaat om een Lexus IS200 Business uit 1999. Waar moet ik die versterker in de vredesnaam vinden?

Graag een reactie!

Mvg. Harry

ja das de goede richting ik zal even een foto voor je opzoeken hoe de versterker eruit ziet!
maar de 3de foto zie je een gedeelte van je interieurfilter daar rechts van zou die moeten zitten.

deze heb ik even snel van het internet afgetrokken (tis ook een engelse wage) maar zo ziet hij eruit

heb jij eigenlijk wel een versterker dan?
zijn er eigenlijk modellen zonder versterker?

slippernick zei:
heb jij eigenlijk wel een versterker dan?
zijn er eigenlijk modellen zonder versterker?

Wellicht heb ik inderdaad geen versterker! Zie hieronder:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

De bypass-stekker zal dus direct moeten worden aangesloten op de centrale kabel van de speakers. Mijn vraag is of iemand weet welke kabel de centrale stekker is van de speakers:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Alvast bedankt!

Mvg. Harry

kleine update:

van de week weer wat hebbe dingetjes bestelt en binnengekregen.
- leder set voor me versnellingspook en handrem. (de zooi die er nu nog op zit is aardig verrot)
- crystal clear zijknipperlichten.
- andere versnellingspook
- xenon kit 6000k van lince (me oude set was een van de ballasten doorgebrand dus mooi excuus om een nieuwe set aan te schaffen)

morgenochtend maar eens inbouwen, daarna wassen en vervolgens even wat mooie foto's maken!

het enige wat tegen zit is de radio. het geluid is nog niet helemaal zuiver, me broertje heeft nog een versterker liggen kijken of we daarmee de performance wat op kunnen boosten. en anders schakel ik over op de pioneer 1din radio die ik nog heb liggen.

het foto's maken is er nog niet van gekomen!

alvast 1 fotootje van me vers gespoten zijscherm, totaal geen kleurverschil gelukkig :)

en zo stond de lex erbij op automaxx super sunday