jeroen's project

Re: jeroen's IS200

anders krijg je zo'n soort aanhangsel bij die ring ziet er niet uit! maar het zal vast wel los te halen zijn

ja, ik hoop het! ik hoop niet dat ze in serie zijn geschakeld...

dat wordt nog wel een twijfelmomentje! ben benieuwd of deze wel door de apk komen, der zit geen E-keurmerk op (niet dat het E-merk iets te maken heeft met de apk maar toch)

Op ebay staan origineel xenon look koplampen maar dan met een donkere binnenkant :D Lekker origineel en toch super netjes!

KWP zei:
Op ebay staan origineel xenon look koplampen maar dan met een donkere binnenkant :D Lekker origineel en toch super netjes!

Ja klopt die had ik gezien bedoel je die amerikaanse lampen voor de IS300?
Maakt volgens mij geen verschil toch tussen 200 en 300?

IS200/300 maakt niet uit, maar amerikaanse stekker is anders. Maar het is niet alleen amerikaans wat erop staat. Dus je zal foto?s van stekkers moeten vragen voor je iets koopt.

aha ik zal eens op onderzoek gaan!

ik gaat nu proberen met tape en een hoop te rotzooien de halogeenlampen te passen in de koplamp zodat de auto in ieder geval is goed gekeurd en dan kan ik op me gemak zoeken naar goede koplampen!

of even kijken of een collega forum gebruiker wat heeft liggen toevallig

er worden koplampen aangeboden op loc is 300 units krasvrij en steenslag vrij zien er errug toppie uit op marktplaats staat een blauwe altezza die word in delen verkocht daar zitten opengebakken 200 units in :rulez:

Joop zei:
er worden koplampen aangeboden op loc is 300 units krasvrij en steenslag vrij zien er errug toppie uit op marktplaats staat een blauwe altezza die word in delen verkocht daar zitten opengebakken 200 units in :rulez:

thx joop! ik heb die altezza gevonden!

update: donderdagavond gaan we de fuseekogels vervangen en gaat we kijken of we nog wat kunnen met de huidige koplampen! dus ik ben benieuwd :roll:

Jeroen zei:
20110713141137.jpg

Haha nu zie ik het autohobbyclub.... :) :D Komt goed uit dat ik het nu weet kanje straks een keer mij leds van mijn consoles vervangen :P

haha yep! een perfecte uitkomst zo'n doe-het-zelf garage! ik ben der vaak te vinden.

maar dan spreken we wel een keer af dan wil ik best meehelpen met de leds :P

Lexus-dzjino zei:
Meehelpen is altijd goed ;)... ben pas weer in januari te vinden in den helder!

komt wel goed! dan hang ik ook nog wel rond in den helder! ;)