jeroen's project

Re: jeroen's IS200

Ik ben geen fan van de witte tekst op je banden, doet een beetje afbreuk aan het geheel vind ik.
Voor de rest wel een hele strakke auto hoor !

thx allemaal!! :)

update: mistlampen (donkere) besteld :D

Kevin Carbage zei:
Ik ben geen fan van de witte tekst op je banden, doet een beetje afbreuk aan het geheel vind ik.
Voor de rest wel een hele strakke auto hoor !

het was voor mij een testje, k kwam de stiften toevallig tegen voor een kwartje! ik vind het zelf niet slecht maar de volgende keer laat ik het ook :p

met wat heb je je motorruimte zo mooi zwart gekregen. Ziet er echt uit als nieuw :)

Robokill zei:
met wat heb je je motorruimte zo mooi zwart gekregen. Ziet er echt uit als nieuw :)

sorry zie je bericht nu pas maar het is teflon spray, ik ben het ooit een keer tegen gekomen voor onderhoud van plastic delen op het ship...

zo van de week weer even druk geweest met de lex!
woensdag alle puntjes op de i gezet voor de grote reis naar Kroati?. vrijdag voor een kleine beurt en verversen van de olie naar de dealert geweest :) en alles zag er nog goed uit op een paar kleine restpuntjes na dan voor de winter zoals de accu en stuurkogelhoes. maar dat komt wel ergens in oktober :)

gisteren dan maar eens flink gepoetst en een beetje foto's maken samen met een maat van me met ze swift en dan kan hij maandag de 16de aan de grote rit beginnen :D

Zou bijna 'showroomstaat' willen zeggen, echter zou dat tekort schieten! :D

Het werkt overigens wel inspirerend, als ik denk aan wat er bij mij voor de deur staat, besmeurd door Sahara-zandregen :roll:

Shame on you! ^^ :p

Goed bezig Jeroen! Als de Tezz legaal rijdt gaan we zeker wat doen!

Goede keuze zo die zwarte velgen! Goed en mooi opgevuld ook.

En wat GPS-10 zegt, SHOWROOM staat!

danku :) showroom staat zou ik zelf nog niet zeggen, ik heb nog genoeg plekken maar ben goed met maskeren :P

na de vakantie gaat de vering nog wel een paar cm omlaag

mooie fotos!! vind die foto met de 2 neusjes wel erg gaaf!

goed bezig jeroen en erg strakke pics mooi hoor :rulez:

bedankt joop en phaebo

zo weer terug van vakantie en ik moet zeggen ben zeer tevreden met de bc-set. had in Sloveni? een partij slecht wegdek dat was niet normaal maar de demping wat zachter gezet en het ging weer als een speer! en met een totaal verbruik van 1 op 14 over 4100 km kan ik niet klagen :)

some pics:

in Oostenrijk

Kroati?

jaa... het was lekker warm :P maar bij die warmte hoorde ook flinke onweersbuien :P