Keuze Cold Air Intake

IS250_Le

Nieuw hier
8 jul 2014
21
0
0
Beste leden,

Ik had een beetje rondgekeken voor een Cold Air Intake of Short Ram Intake. Ik ben verschillende dingen tegen gekomen maar weet niet echt precies welke aan te raden is dus hierbij de vraag: Welk merk is aan te raden?

Ik heb tot nu toe de volgende Intakes gevonden:

K&N
Takeda by aFe Power
AEM
Injen

Heeft iemand nog iets om de lijst aan te vullen of een aanbeveling? Ik wil een cold air intake voor mijn IS250 :)

Groetjes,
Tue
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Ben inmiddels voorzien. Heb de k&n gekocht!
Heerlijk dit, geeft bij normaal rijden heel
Klein beetje extra sound. En waneer je wat wilt trappen dan komt er echt een bruut geluid onder de kap vandaan. Dat zeker voor extra rij beleving zorgt.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
@Bluedeamon
Mocht je binnenkort een Joe-Z intake willen bestellen dan heb ik ook interesse, kunnen we de transportkosten delen.
Misschien is er nog meer interesse op het forum...
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Ik ga zelf voor de aanzuigbuis van Joe-Z.
Dan afhankelijk van de sound het filterhuis nog aanpassen volgens de F-sport specificaties. 😊
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ja, de Joe-Z pijp kost geloof ik rond de 100 dollar en het luchtfilterhuis aanpassen kost je ongeveer een uur incl. demontage/montage.
Het grote verschil zit hem wel in de aanpassing van het luchtfilterhuis trouwens.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
L-tuned parts bestaat inderdaad al even niet meer, helaas.
In Nederland ben ik 1 van de 2 die geen Facebook heeft. Ff rondkijken of er een andere manier is om nog aan een Joe-Z intake te komen.