Keuze Cold Air Intake

IS250_Le

Nieuw hier
8 jul 2014
21
0
0
Beste leden,

Ik had een beetje rondgekeken voor een Cold Air Intake of Short Ram Intake. Ik ben verschillende dingen tegen gekomen maar weet niet echt precies welke aan te raden is dus hierbij de vraag: Welk merk is aan te raden?

Ik heb tot nu toe de volgende Intakes gevonden:

K&N
Takeda by aFe Power
AEM
Injen

Heeft iemand nog iets om de lijst aan te vullen of een aanbeveling? Ik wil een cold air intake voor mijn IS250 :)

Groetjes,
Tue
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Als je dat zou willen doen? 👍
Misschien is er nog meer interesse vanuit het forum of iemand met connecties...
Als ik het goed heb haalde Jelmer regelmatig iets uit Amerika waar een bestelling mee kon worden gecombineerd met het transport.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Als je dat zou willen doen? 👍
Misschien is er nog meer interesse vanuit het forum of iemand met connecties...
Als ik het goed heb haalde Jelmer regelmatig iets uit Amerika waar een bestelling mee kon worden gecombineerd met het transport.


Ik heb het net even gevraagd.
Als ik antwoord krijg, dan laat ik het wel even weten.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Je kan de Joe-Z inlaat via E-mail bij Carson Toyota bestellen.
Luis Salazar (lsalazar[at]carsontoyota.com of http://www.carsontoyota.com/meet-our-staff/) is daarvoor de contactpersoon.

Tip:
Betaal niet met creditcard, maar met PayPal.
Toen ik mijn Joe-Z inlaat daar had besteld blokkeerde de bank een paar weken later mijn creditcard vanwege "dubieuze transacties".
 
Laatst bewerkt:

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Bedankt voor het navragen. :thumbsup:

Ik begrijp dat je de intake daar ook hebt besteld.
Kun je aangeven wat de extra kosten waren voor het versturen en inklaren in Nederland?
Er staat hier namelijk niets over op de site, ook niet op trademotion.com waar je terecht komt om te bestellen.
Buiten dan dat de extra kosten later in rekening worden gebracht...
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik heb even gezocht, maar ik heb de factuur niet meer.
Ik dacht dat de totaalprijs incl. verzenden naar Duitsland rond de 200 euro zat, maar misschien kan de contactpersoon van Carson Toyota die vraag exact beantwoorden?
 

IS250_Le

Nieuw hier
8 jul 2014
21
0
0
Hallo allen,

Een jaar later pas een update terwijl ik al in April vorig jaar de intake had besteld en gemonteerd. Ik ben uiteindelijk voor de Injen intake gegaan :) Ik ben er nog steeds super blij. Hij brult wanneer ik nu boven de 3K toeren uit kom en het gas iets verder open trek en hij jankt als ik hem vol open gooi. Ik heb met de intake ook remblokken en schijven van Stop Tech en Goodridge steel breaklines besteld bij Fullcartuning.nl. Aardige mensen en ook nog eens een goede prijs gekregen aangezien ik meerdere dingen heb gekocht.

Hier de fotos van de goodies en de gemonteerde intake! :)
12919825_10153823924695865_1974747114117440687_n.jpg


12920265_10153823924690865_6052326318591111934_n.jpg


Groet,
Tue
 
Laatst bewerkt door een moderator:

IS250_Le

Nieuw hier
8 jul 2014
21
0
0
Zelfde verhaal met mijn Invidia Q300, lagere toerentallen overheerst de Invidia (zeker als het ding warm is) en de hogere toerentallen de Injen.

Oehhhh Invidia! Volgende stap, uiteraard op een langer termijn, wil ik een invidia catback er op :D zat aan een hks hi power te denken alleen dan ben ik meteen stereotype ricer hahah!