Keuze welke IS250

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Heren,


Ik zit uren op alle bekende auto sites te zoeken naar mogelijk mijn nieuwe IS250. Ik zoek ongeveer een auto rond de 13.000 euro. Ik had voor mezelf eigenlijk 2 criteria. Hij moest voorzien zijn van het ML audiosysteem en leer.
Automaat heeft de voorkeur echter zou ik ook met een schakel kunnen leven.
Ik heb de volgende auto's gevonden:
- bij een autobedrijf. 1e eigenaar 2009 lexus onderhouden 154.000 ML Leer Navi schakel
- Bij een autobedrijf 2006 Onderhoudsboekje compleet 93.000 ML Leer Navi Schakel
- Bij de lexus dealer 2006 70.000 ML Navi Xenon Automaat geen leer.
- Bij een honda deale onderhoudsboekje r 2007 115.00 Leer Automaat.

De prijzen liggen allemaal zeer dicht bij elkaar dus deze is eigenlijk niet zo van belang. Ook heb ik de auto's in het echt natuurlijk nog niet gezien. Ervan uit gaan dat ze allemaal in goede staat zijn is de vraag eigenlijk wat is nu de beste keuze?
Ga ik voor de auto met de fijnste opties welke iets jonger is met iets meer km?
Of kies ik voor een oudere IS250 met minder km en minder opties?
En hoe zwaar moet ik de automaat laten meewegen? Ik weet dat deze beter bij het karakter van de auto past.

Ik rij zelf 10.000km per jaar ongeveer. Dus erg hard zal het met de kmstand niet gaan.
Ik hoop dat jullie als ervaren lexus rijder mij een beetje kunnen helpen met een keuze te maken.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
qua comfort zou ik niet hoger gaan dan 18 inch, maar dit is per persoon verschillend. als je puur snelweg rijdt dan merk je daar weer minder van.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
2 van mijn OEM 17 ich velgen beginnen te corroderen. Dus die wil ik straks als winterset gaan gebruiken. Wat vinden jullie van deze velg, hierbij zou ik wel dan mooie zwarte lexus centercaps moeten vinden. Wheel specs 18x8 et 47.
Lijkt wel op Hyundai Santa Fe. Denk dat dat 60mm naafdop is, maar zoals gezegd ik zou eerst de velg aanschaffen. Een mooie naafdop vinden en passend maken is niet zo'n groot probleem.
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
De velgen waren helaas al weg. Dus moet nog even wachten tot er weer ergens een mooi setje online komt. Wil van het weekend eigenlijk mijn auto flink onderhanden nemen. Dus wil even mijn poetsspullen aanvullen op carclean.nl. Ik las dat we via het forum korting krijgen? Hoe gaat dit in zijn werking.