Keuze welke IS250

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Heren,


Ik zit uren op alle bekende auto sites te zoeken naar mogelijk mijn nieuwe IS250. Ik zoek ongeveer een auto rond de 13.000 euro. Ik had voor mezelf eigenlijk 2 criteria. Hij moest voorzien zijn van het ML audiosysteem en leer.
Automaat heeft de voorkeur echter zou ik ook met een schakel kunnen leven.
Ik heb de volgende auto's gevonden:
- bij een autobedrijf. 1e eigenaar 2009 lexus onderhouden 154.000 ML Leer Navi schakel
- Bij een autobedrijf 2006 Onderhoudsboekje compleet 93.000 ML Leer Navi Schakel
- Bij de lexus dealer 2006 70.000 ML Navi Xenon Automaat geen leer.
- Bij een honda deale onderhoudsboekje r 2007 115.00 Leer Automaat.

De prijzen liggen allemaal zeer dicht bij elkaar dus deze is eigenlijk niet zo van belang. Ook heb ik de auto's in het echt natuurlijk nog niet gezien. Ervan uit gaan dat ze allemaal in goede staat zijn is de vraag eigenlijk wat is nu de beste keuze?
Ga ik voor de auto met de fijnste opties welke iets jonger is met iets meer km?
Of kies ik voor een oudere IS250 met minder km en minder opties?
En hoe zwaar moet ik de automaat laten meewegen? Ik weet dat deze beter bij het karakter van de auto past.

Ik rij zelf 10.000km per jaar ongeveer. Dus erg hard zal het met de kmstand niet gaan.
Ik hoop dat jullie als ervaren lexus rijder mij een beetje kunnen helpen met een keuze te maken.
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Ik heb inderdaad al heel wat velg topics bekeken op clublexus.com. En ik vind het ook erg ruig die agressieve stijl. Echter aan een schroefset e.d. ga ik niet meer beginnen. Ook al staat het zo mooi, voor dagelijks gebruik blijft het behelpen. Hoogstens misschien de veren van een f sport? Deze zijn volgens mij iets lager? Maar eerst eens de juiste set velgen :p of wacht eerst de IS ophalen morgen ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ieder een eigen smaak he, ik hou van oem spul en zo subtiel mogelijk. Vind de mijne al net net te soms.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je staat er niet alleen in, qua wegen hebben we hier in NL best goede wegen, qua verlaging heb ik dingen gezien dat je je afvraagt hoe dat normaal kan rijden en dat is dan ook statisch, dus geen airbag... qua aggressieve setup met grote wielen, dat zie je helaas minder, denk dat het ook te maken heeft met de prijs van zulke wielen en banden... ook de drempels gooien roet in het eten... Als je meer wilt zien, Hube, moet je naar de meetings van DUMPD bijv, (zoek maar op) dan zie je dat zulke wagens hier in NL ook aanwezig zijn, maar dan meer in de VAG groep... weinig japans, je GS zouden ze zo binnen laten staan daarzo...
Bedankt M, ik zal dat eens gaan opzoeken!
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Ik zou er niet mee wegkomen thuis haha
Wel bij junior van 10 maar m'n andere kinderen 16 en 17 zouden niet meer opgehaald willen worden
"Pa alsjeblieft joh, je bent geen 20 meer" 😂😂

Oh jee, weer zo'n gezin waar de kinderen bepalen wat pa en ma moeten doen :p

Opvoedkunde is ver te zoeken tegenwoordig. :(

Ik vind het wel cool, zo'n oudere jongere in zo'n bakkie :)
Laat je gaan, Alor, werkt bevreisend!

(En als je kinderen zelfvoorzienend zijn mogen ze z?lf bepalen wat ze aantrekken!)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
k vind het wel cool, zo'n oudere jongere in zo'n bakkie
smile.png
Ja cool, van die 'hippe' 45+ mannetjes (oudere jongere, wtf? of midlifecrisis?) die stoplichtsprintjes trekken in verlaagde wagentjes en meisjes van 18 proberen te versieren. Beetje treurig niet? Opvoedkunde begint vooral met zelfreflectie.
wink.png
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
heb even snel wat foto's geschoten😀 heb ook definitief besloten dat de BBS niet onder de IS250 komen. Wil er wat stijlvollers onder. Misschien zelfs 19" al weet ik niet dit zal zijn m.b.t. Comfort. En of het mooi staat zonder verlaging.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    149,2 KB · Weergaven: 44
  • image.jpg
    image.jpg
    207 KB · Weergaven: 49
  • image.jpg
    image.jpg
    144,5 KB · Weergaven: 46
  • image.jpg
    image.jpg
    134,3 KB · Weergaven: 45

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
heerlijke motor en echt blij dat ik voor de automaat ben gegaan.
Klopt, dat is de beste combi die je kunt hebben. Proficiat, prachtige wagen! :rulez:

Ga je in velgmaat omhoog, dan krijg je zonder verlaging een soort terreinwageneffect :eek:. (zie ook topic van Hube met GS450h en velgen).

Denk dat je met comfort het beste zo'n 18'' kunt aanhouden.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Mooie bak, M3nace!

Ik zou voorlopig ff h e l e m a a l niks doen aan je aanwinst en genieten van de automaat!

Er zijn gasten die een kapitaal hebben verdient om je mooie auto te ontwerpen, en als ik jouw auto zie zijn ze er h??l goed in geslaagd :p
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
No Title

2 van mijn OEM 17 ich velgen beginnen te corroderen. Dus die wil ik straks als winterset gaan gebruiken. Wat vinden jullie van deze velg, hierbij zou ik wel dan mooie zwarte lexus centercaps moeten vinden. Wheel specs 18x8 et 47.
 

Bijlagen

  • photo3325.jpg
    photo3325.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 34