Het is vakantietijd. Gezien zijn schrijfstijl/tekstopbouw denk ik geen trol, maar je weet het nooit.
Hoewel de reacties hier goed onderbouwd zijn, kunnen ze ook wat direct overkomen, dus kan ik mij voorstellen dat hij zich in zijn bestaan als nieuwe Lexus eigenaar wat aangetast voelt.
Zo vraag ik me dan ook nog af waarom bij de CT gekozen is voor voorwielaandrijving... Maar goed, meerdere merken doen dat.
Okay... blijkbaar is het vandaag vooroordelen dag....
Voorzetje:
Japaners bouwen slechte auto's
Japanners kunnen alleen maar copieeren.
Grieken zijn betrouwbaar
Franse vrouwen zijn mooi
Twan, bedankt voor je vele bijdragen en vooral toegevoegde waarde voor het forum :thumbsup:Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Dus bij deze meld ik me af.
Vriendelijke Groet,
Twan.
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Vriendelijke Groet,
Twan.
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Vriendelijke Groet,
Twan.
Beste moderators .... Voordat er weer iemand bijzonder ( ) het boetekleed aan krijgt....
.... Kijk verder dan uw neus lang is.
De CT is voor mij een zakelijke keuze.
Volgens mij mis je zelf vooral de pointe een beetje...iets over planken mislaan enzo?Kreten die mijns inziens aangeven dat de schrijver niet weet waarover hij of zij spreekt en alleen maar uitging geeft aan?. zeg het maar, ik weet het niet.