Kort door de bocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Als ik het goed zie was hij 12 juli voor het laatst online
zou het dan toch een trol zijn die er op uit is onrust te zaaien ?
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Het is vakantietijd. Gezien zijn schrijfstijl/tekstopbouw denk ik geen trol, maar je weet het nooit.
Hoewel de reacties hier goed onderbouwd zijn, kunnen ze ook wat direct overkomen, dus kan ik mij voorstellen dat hij zich in zijn bestaan als nieuwe Lexus eigenaar wat aangetast voelt.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Het is vakantietijd. Gezien zijn schrijfstijl/tekstopbouw denk ik geen trol, maar je weet het nooit.
Hoewel de reacties hier goed onderbouwd zijn, kunnen ze ook wat direct overkomen, dus kan ik mij voorstellen dat hij zich in zijn bestaan als nieuwe Lexus eigenaar wat aangetast voelt.

Ja dat kan ook, alhoewel als ikzelf op vakantie ben kijk ik regelmatig even,
maar ja dat zal niet iedereen doen.
We wachten even rustig af zal ik maar zeggen o_O
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zo vraag ik me dan ook nog af waarom bij de CT gekozen is voor voorwielaandrijving... Maar goed, meerdere merken doen dat.
 
21 jan 2014
250
17
0
Okay... blijkbaar is het vandaag vooroordelen dag....
Voorzetje:

Japaners bouwen slechte auto's
Japanners kunnen alleen maar copieeren.
Grieken zijn betrouwbaar
Franse vrouwen zijn mooi
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Okay... blijkbaar is het vandaag vooroordelen dag....
Voorzetje:

Japaners bouwen slechte auto's
Japanners kunnen alleen maar copieeren.
Grieken zijn betrouwbaar
Franse vrouwen zijn mooi

geloof niet dat dit bedoeld wordt hier
maar wel een leuk idee voor een topic Erik :rulez: ik vind hem leuk !
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Dus bij deze meld ik me af.

Vriendelijke Groet,
Twan.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Dus bij deze meld ik me af.

Vriendelijke Groet,
Twan.
Twan, bedankt voor je vele bijdragen en vooral toegevoegde waarde voor het forum :thumbsup:
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Jammer dat u weg gaat Twan , u had een mooi verhaal en dat is nu precies wat het CT forum meerwaarde gaf
maar ik respecteer u keuze
bedankt voor u bijdragen in deze discussie en jammer dat de vele andere CT eigenaren niet zichtbaar hebben opgetreden
het allerbeste toegewenst
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Dus bij deze meld ik me af.

Vriendelijke Groet,
Twan.

Ik ga me niet verlagen door te zeggen dat je vertrek spijtig is en wat allemaal nog meer, je beargumenteert vertrek beaamt slechts 'enige' mate van kortzichtigheid. Er is op het forum zat te vinden waar men wat aan heeft, het is wel een platform waar het gewenst is te " halen en brengen " zonder de input van een ieder is het forum waardeloos, wanneer echter alleen input m.b.t. discussies plaatsvinden door bepaalde 'gebruikers' dan zal het uiteindelijk in de ogen van die gebruikers ' als waardeloos' bestempeld worden.

Jammer, dat je niet gevonden hebt wat je zocht.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Geachte forumleden, ik heb het hier op dit forum wel gezien. Er is voor mij weinig tot geen toegevoegde waarde te vinden.
Dus bij deze meld ik me af.
Vriendelijke Groet,
Twan.

Beste TwaMu,

Ik wil je nog even meegeven dat de operatie van mijn collega gelukt is en
er geen uitzaaiingen zijn, Zo is de cirkel weer rond.
Ik vind het jammer dat je gaat en wens je nog veel geluk en goede gezondheid toe.
En veel plezier met de Lexus
 
Laatst bewerkt:

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Beste moderators .... Voordat er weer iemand bijzonder ( 😏 ) het boetekleed aan krijgt....
.... Kijk verder dan uw neus lang is. 👍🏼

Doe ff je priv? nummer, ik voorzie een iets langere afzondering van het forum, ik kan je niet zo lang meer missen :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Twan en beste leden,

Ieders input is waardevol, maar ik vraag me af of jij zelf ervaring hebt gehad met de overige lexus modellen? Natuurlijk is niet iedereen even gevoelig voor de verschillen, dus mogelijk rijdt een LS het zelfde als een CT voor je, dat kan.

Dit forum is voor Lexusrijders/eigenaren of mogelijk toekomstige eigenaren.. Indien wij hier op een gefilterde manier de minpunten van een CT camoufleren, dan vraag ik me helemaal af wat de toegevoegde waarde is van het forum, houden we dan onszelf en elkaar niet voor de gek?

Een mogelijk potentiele eigenaar zal zeker hier gaan kijken en als ze het beeld hebben dat de CT het merk Lexus vertegenwoordigd , dan geven wij dus verkeerde informatie weg.

Ook de overige modellen zijn niet de allerbeste, de 1 kraakt de CVT af en de andere is er fan van... dit zie je hier ook terug op het forum en we accepteren dit van elkaar en gaan lekker verder met het leven..

Ik hoop dat je het licht ziet en weer terugkomt om de CT ervaring te delen met overige (toekomstige) CT rijders. Anders is het jammer en wens ik je veel plezier met je CT en mogelijk een ander forum waar je wel tevreden mee bent
 
21 jan 2014
250
17
0
Naast mijn IS300 SportCross rijd ik sinds 2 weken een CT200h en ik begrijp de ergernis van het vertrokken lid.

Ik heb meerdere ongenuanceerde opmerkingen over de CT voorbij zien komen.

Dingen waarvan ik, als gebruiker, weet dat het bullshit is. Echte auto’s zijn achterwiel aangedreven…(ohja), het eeuwige denigrerende gezeur over de "leasebak", "zal wel altijd in sportstand staan" en nog meer van dat soort kreten. Kreten die mijns inziens aangeven dat de schrijver niet weet waarover hij of zij spreekt en alleen maar uitging geeft aan…. zeg het maar, ik weet het niet.

Van het filteren of camoufleren van minpunten zoals iemand schrijft is in bovenstaande opmerkingen geen sprake zo lijkt me.

De CT is voor mij een zakelijke keuze, gewoon op comfort, kilometerkosten, ervaring met het merk en de bijtelling. Voor het zelfde geld had ik een BMW 316, een 118d een Mercedes A of B gehad. Mijn ervaring met de Franse producten of die van Opel of Ford zijn van dien aard dat ik me daar niet meer in begeef.

Dus in plaats van elkaar af te zeiken over elkaars auto’s zouden een aantal van deze mensen ook open kunnen staan voor de keuze van anderen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Erik de Fotograaf
Kreten die mijns inziens aangeven dat de schrijver niet weet waarover hij of zij spreekt en alleen maar uitging geeft aan?. zeg het maar, ik weet het niet.
Volgens mij mis je zelf vooral de pointe een beetje...iets over planken mislaan enzo?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Erik en overige leden die zich aangesproken voelen,

Ik kan begrijpen dat de CT op basis van een zakelijke keuze is genomen, hier heb ik niks op aan te merken en moet ieder voor zich weten, maar volgens mij gaat het er bij de meeste leden om dat de auto technisch/gevoelsmatig toch een andere beleving geeft dan wat men van Lexus gewend was. En als we echt beter kijken? Zelfs kostentechnisch gezien wijkt de CT ook af van wat we van Lexus gewend zijn, we kunnen voor relatief weinig geld een Lexus rijden. Ik vind dat Lexus een goede leuke instapper heeft gemaakt voor een nieuw doelgroep die hiervoor nooit was te bereiken en met de CT heeft Lexus bereikt wat ze wilden bereiken. En zoals je al leest, een geheel nieuwe/andere doelgroep dus. Ik kan me daarom ook voorstellen dat de oude Lexus doelgroep dus niet tevreden hoeft te zijn met een nieuw product die eigenlijk niet voor hen was gemaakt.

Een Simpel voorbeeld:

Iemand die Coca Cola lekker vindt hoeft niet perse Fanta (Branding Coca Cola) of Zelfs Cola Light Lekker te vinden, want het is gewoon gemaakt voor een ander doelgroep. Waarom kan men waar dan ook wel openlijk gezegd worden dat men Cola Light/Fanta niks vindt en hier is dat niet mogelijk als het om ons (kindje/ auto) gaat?

Wees blij met wat we hebben en geniet ervan en heb schijt aan wat andere denken, want als we overal van aan moeten trekken dan zijn we erg gevoelig bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.