Kort door de bocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 jan 2014
250
17
0
@ Fatastje. Als je een quote gebruikt, gebruik dan de hele quote en niet alleen dat deel je past. Er staan namelijk: De CT is voor mij een zakelijke keuze, gewoon op comfort, kilometerkosten, ervaring met het merk en de bijtelling. Trouwens, kun je mij uitleggen wat het Lexus gedachten goed is?

@ GPS-10 Leg eens uit waar ik de pointe mis en de plank mis sla.

@ Alan, ik vraag me af hoeveel van de afzeikers al eens uitgebreid kennis hebben gemaakt met de CT. Het niveau van de reacties komt niet verder dan borreltafel one-liners.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Erik toch , lees toch eens de commentaren helemaal en niet alleen wat je wilt lezen

ik heb geen ervaring met de CT en ook nooit afgezeken
andere daarentegen wel en kunnen uit ervaring spreken

wat mijn opvalt en wat er ook geschreven word is naar mijn mening onderbouwd en uitgelegd
waarom steeds in de slachtoffer rol
op een forum moet men ook de negatieve kant belichten anders is het niet objectief

ik betreur dat de CT rijders zich niet kunnen mengen in een open forum
Waarom is dat toch ?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
ik vraag me af hoeveel van de afzeikers al eens uitgebreid kennis hebben gemaakt met de CT. Het niveau van de reacties komt niet verder dan borreltafel one-liners.
Afzeikers, inclusief je azijnpissers reactie :)

Gereden in de CT hoor, uitgebreid en hoewel niet een 'slechte' auto, wel 1 die in tegenstelling tot een 15 jaar oude GS behoorlijk oncomfortabel reed, de abominabele acceleratie daargelaten. Ik was er niet bepaald van onder de indruk, dus wat zegt dat nu?

GPS-10 Leg eens uit waar ik de pointe mis en de plank mis sla.
Al gedaan in dit topic. Lezen vrind, en niet alleen wat je wilt lezen op borrelnootjes niveau ;)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Ik heb het wel gezien. Ik denk niet dat deze discussie ooit tot een eind komt. Er zijn voldoende argumenten genoemd.

Lets agree to disagree.



We sluiten af met deze wijze woorden van Alan:
Wees blij met wat we hebben en geniet ervan en heb schijt aan wat andere denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.