Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Robokill zei:oki, bijgevoegd het resultaat. deze lampjes kosten trouwens 0,89 cent per stuk. De kleine die je nodig hebt voor de brandstof meter gaan per 2 voor 1 euro nog wat. Gewoon bij de brezan. Als iemand een goede LED winkel weet die veel lampjes verkoopt laat het weten![]()
Robokill zei:de kleine lampjes had ik van philips genaamd:
W1,2W 12V 1,2W
Die andere zijn volgens mij 12V 5W die zijn ook wat dikker. Makkelijkst is gewoon die grote (12V 5W) even uit te bouwen bij je contactslot. Ik ben gewoon met dash losgeschroefd heen en weer gereden. Dus je draait die 2 grote schroeven los en die kleine onder je sleutelgat. Dan kan die homp plastic eruit. Je kunt dan aan de bovenkant van het contact slot een contactje losmaken. Je kunt vervolgens het lampje eruit halen. Als een lampje gesprongen is is het orangje condoompje vaak eraan vast gekleefd.
Wil je deze toch hebben zul je langs lexus moeten. Maar met dat lampje wals je gewoon naar binnen.
Misschien makkelijker om als je het mooi vind led erin te doen. Ik ben er alleen nog niet uit waar ik dat kan kopen.