Ik had er bij mij lampen van Vipmotoz in zitten. Het model dat ik had was als origineel, maar met zwart binnenwerk. Die hebben ze al een tijd niet meer.Verder heb ik de volgende koplampen op het oog, is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen of deze degelijk zijn en eventueel foutmeldingen veroorzaken?
Bekijk bijlage 181264
Thanks! Zit voornamelijk naar nieuwe hele units te kijken om de auto ook wat moderner te maken En dat verklaart een hoop hahaha, ik zat me nog af te vragen wie de nieuwe eigenaar van die auto zou zijn. De auto is een vorige van iemand uit ULS. Echt een prachtige bak om te zien, ook zo met die sideskirts, roofspoiler etc. Kleur is ook echt super gaaf. Wou nog achter je aan rijden maar het werd plots nogal druk op de weg en had een afslag om te halenIk had er bij mij lampen van Vipmotoz in zitten. Het model dat ik had was als origineel, maar met zwart binnenwerk. Die hebben ze al een tijd niet meer.
Ze hebben nog wel anders modellen, maar volgens mij enkel nog waarbij het meesturen van de koplampen komt te vervallen (mits je dat hebt).
Ik was trouwens diegene waardoor je gisteren werd ingehaald op de snelweg
Kijk ! dat zijn de lekkere fixes !Aangezien de dikkere olie niet genoeg heeft geholpen wat betreft olieverbruik en het rateltje met starten ben ik door gaan zoeken naar andere oorzaken. Na goed zoeken kwam ik erachter dat de PCV valve wel eens verstopt kan raken met prut en hierdoor niet meer lekker ventileerd. Na een snel belletje kon ik de ophalen bij de dealer en een ding is zeker, de mijne was aan vervanging toe.
Ik hoef denk ik niet te vertellen welke nieuw of oud is
Bekijk bijlage 181333
Zou je wat meer info daarover kunnen delen? Ik ben benieuwd wat je hebt gedaan.10x beter zo. Echt stom dat dat voor de eu markt niet is. Heb met mijn LS het zelfde gedaan.
Zou je wat meer info daarover kunnen delen? Ik ben benieuwd wat je hebt gedaan.
OK, bedankt voor je uitleg. ik denk dat je een oudere LS bedoeld. Die van mij is een 2011 en heeft LED achterlichten en daar ga ik niets aan veranderenDe buitenste units hebben gewoon 2 duplo lampen, maar de draden zijn doorgeknipt. Dus dat stelt niets voor.
De units op de achterklep moeten gewisseld worden met de japanse of amerikaanse variant, en volgens mij draden trekken naar die units maar dat weet ik niet zeker meer.
Aangezien de dikkere olie niet genoeg heeft geholpen wat betreft olieverbruik en het rateltje met starten ben ik door gaan zoeken naar andere oorzaken. Na goed zoeken kwam ik erachter dat de PCV valve wel eens verstopt kan raken met prut en hierdoor niet meer lekker ventileerd. Na een snel belletje kon ik de ophalen bij de dealer en een ding is zeker, de mijne was aan vervanging toe.
Ik hoef denk ik niet te vertellen welke nieuw of oud is
Bekijk bijlage 181333
Van tevoren wist ik dit ook niet zeker maar het lijkt naar mijn idee wel iets geholpen te hebben, echter geen idee of zoiets placebo is aangezien het probleem nogal onregelmatig is.En heeft dit geholpen bij de ratel met het starten? Zover ik weet is die ratel te wijten aan olie die nog naar de nokkas gepompt moet worden en dus bij uitzetten naar beneden druipt en zo je nokkenas bij starten kort "droog" loopt.
En inderdaad, zoiets vond ik alleen net teveel moeite haha.In de UK zijn er enkele die dit zo vervelend vonden dat zij een dry-sump systeem sec voor de nokkenas die de olie op druk houdt en loslaat in de nokas bij starten van de motor.
Ik heb zelf eerst een standaard OEM midpipe gehad met een muffler delete en toen vind ik de drone echt niet prettig. Juist om die reden heb ik de originele middendemper vervangen voor een Vibrant Ultra Quiet midpipe (middendemper). Toen deze demper ertussen gelast was werd het geluid aanzienlijk beter en was de drone ook weg. Voor zover ik weet heeft zo'n aftermarket oplossing dus juist minder drone . Ik vermoed dat de megan racing midpipe ook zo'n zelfde effect zal hebben, al zal deze middendemper wellicht wel wat kleiner zijn en dus iets minder dempen dan die van mij.Ik ben echter bij Custom RVS of Megan een beetje huiverig voor een te hard geluid en "drone" op de snelweg.
Goed om te horen. Ik heb wat mails en berichten naar Suprasport gestuurd of zij wat kunnen zeggen over het effect van een Megan midpipe met oem einddempers, maar blijkbaar is men daar druk met andere dingen.Van tevoren wist ik dit ook niet zeker maar het lijkt naar mijn idee wel iets geholpen te hebben, echter geen idee of zoiets placebo is aangezien het probleem nogal onregelmatig is.
En inderdaad, zoiets vond ik alleen net teveel moeite haha.
Ik heb zelf eerst een standaard OEM midpipe gehad met een muffler delete en toen vind ik de drone echt niet prettig. Juist om die reden heb ik de originele middendemper vervangen voor een Vibrant Ultra Quiet midpipe (middendemper). Toen deze demper ertussen gelast was werd het geluid aanzienlijk beter en was de drone ook weg. Voor zover ik weet heeft zo'n aftermarket oplossing dus juist minder drone . Ik vermoed dat de megan racing midpipe ook zo'n zelfde effect zal hebben, al zal deze middendemper wellicht wel wat kleiner zijn en dus iets minder dempen dan die van mij.
Wat ik eventueel voor je zou kunnen proberen is om de originele dempers terug te zetten onder de mijne en kijken hoe het klinkt. Dan zou ik wel even moeten kijken of ik ruimte genoeg heb met een krik om de uitlaat te verwisselen.