lexus is220d busines luxery

Ik weet dat Lexus Breda iemand in de hand heeft die reparaties aan leer doet. Wellicht gewoon even vragen bij de Lexusdealer. Ze hebben een heel portfolio aan "mannetjes" :)
 
Ik weet dat Lexus Breda iemand in de hand heeft die reparaties aan leer doet. Wellicht gewoon even vragen bij de Lexusdealer. Ze hebben een heel portfolio aan "mannetjes" :)
Bedoel je die ook op de meeting was? Daar heb ik nog wel ergens contactgegevens van.
 
Betreft de stoel, is een gat van 7x8cm
Ik heb een stoel gevonden in het buitenland.

Voor de sleutelaars onder ons heb ik een rar bestandje gemaakt,
uit te pakken met winrar.
Dan in de map RM0150 het html bestandje 'index2" openen en
in het engels vind je daar veel informatie voor de is250 en is220d
(Prive berichtje voor het linkje)
 
Laatst bewerkt:
ik heb genoten van jouw verhaal , even door die roze wolk prikken
heel veel kilometers gewenst want je zou de IS op rijden ....nou ...veel succes !!
 
Laatst bewerkt:
zo, deze had ik gemist, maar mooi verhaal! wens je nog veel kilometers met je wagen!!
 
weet iemand dat? of de radiator van een diezel hetzelfde is als die van een benzine?
 
Gisteren ging de teller op de 350.000....
Ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn auto ondanks een paar kleine eigenaardigheden
het nog lang gaat vol houden.

Ik had hem een tijdje geleden bijna vervangen voor een ander maar hij is toch gebleven.
Een mooie CT-H had ik al op het oog maar ik zat te twijfelen en te twijfelen.
Uiteindelijk mocht ik een tijdje terug van Lexus Breda een weekend proef rijden met een CT-H F sport.
Super service !!

Het reed geweldig maar ik was eigenlijk na 2 nachten werken blij dat ik hem weer kon omruilen voor me eigen 220d.
Brandstof verbruik was niet zoals ik gehoopt had en het is na lang rekenen toch wel een optie om benzine hybride te rijden,
alleen dan wel een groter model. Ik had veel op elektrisch gereden maar in combinatie met de grote afstanden die ik vaak rij
was het zacht gezegd teleurstellend.

Dus ik rij nog even door met deze en wacht tot het mogelijk is om een grotere Lexus te gaan kopen.

Iemand ervaring met het verschil tussen een GS-300H en een GS-450H van 2013 ?
Kwa gemiddeld verbruik?
bij stads en grote afstanden rijden?


( Enorme dank aan Lexus Breda, een proefrit van een weekend is top service ! )
 
Het verschil met een gs300h of gs450h is denk ik minimaal met jouw snelheden. Ik gok dat je mogelijk op 1:14 uitkom... Hybride is minder zuinig als je zo hard rijdt, dan zijn diesel zuiniger
 
http://www.autoweek.nl/carbase_data....74951&cache=no

Alle verschillen te vinden bij Autoweek, succes ermee,
nu nog de cijfers uit de praktijk


Thanks!
even vergeleken en idd het zou fijn zijn als er iemand zijn werkelijke gegevens online zet.

Met de huidige diesel zit ik vaak op gecombineerd op 1 op 12,5, en als ik losjes met gemiddelde brandstof prijzen ga rekenen en verschil wegenbelasting er in mee
neem dan vallen de verschillen bij gemiddeld 80k per jaar eigenlijk best mee. (maar dat is op papier met een rekenmachine en pas als je de jaar verschillen naar per maand maakt)
Logika zegt een ander merk diesel/hybride waarmee met gemak 1 op 20 of zelfs veel beter wordt gereden maarja een Lexus is toch wel het mooiste ook al kost het wat meer.
Logika zegt ook dat diesel bij deze kilometers altijd een must is maar ik denk dat het wel mee gaat vallen.

Het verschil met een gs300h of gs450h is denk ik minimaal met jouw snelheden. Ik gok dat je mogelijk op 1:14 uitkom... Hybride is minder zuinig als je zo hard rijdt, dan zijn diesel zuiniger
:relaxed:Je hebt me denk ik vaak voorbij zien rijden op de snelweg:relaxed:

Ik zou sowieso niet na een IS een CT kiezen.
In het begin rijden ze goed, alles is nieuw, anders en strak.
Na een paar weken het "nieuwe" eraf is val je in een diep gat.
Man man wat een treurigheid.
in mijn ogen (nog steeds) geen Lexus.
GS-h is een waardige opvolger voor je IS idd.

Succes !!
Helemaal mee eens, na 1 weekendje was het al een teleurstelling.
Hij was wel mooi om te zien.
1zl9njb.jpg

Maar dat was ook alles dan wel weer.
 
@ Alor ;
Je rijdt met een IS300h F-sport ?
De motor van de GS-300h en de IS300h zijn nagenoeg het zelfde.
Welk verbruik heb jij gemiddeld en bij welk type ritten?
(De GS300h is wel een stuk zwaarder dus zal meer verbruiken)
 
Robson - ik heb 43.000km met mijn IS300h en kwam uit op tussen de 7en 7.5liter/100 kilometer. Let wel ik rij snel en voornamelijk snelweg kilometers. De boordcomputer gaf over ongeveer 35.000km 6.9liter aan
 
hoppa.jpg


en hoppa, mooie hoepels onder de lexus !

is wel een oude foto, ik rijdt liever op origineel 17 lichtmetaal
rota5.jpg


De rota`s op deze foto staan te koop hier op het forum