Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
19'' staat hem ook beter inderdaad maar dan wordt je rijcomfort steeds minder.. en als ik dat niet erg zou vinden kan ik net zo goed een honda kopen scheelt een hoop geld en dan kan hij meteen een stuk lager..
Wat betreft over de veren die gaan inderdaad nog een stukje omlaag ik denk zo 2 a 3 centimeter maar ben op opzoek naar veren waarbij ik niet teveel comfort inlever.
- Vandaag trouwens de velgjes in de coating gezet nu ff 24 uur uitharden en dan maandag er onder monteren ik ben benieuwd
Tuurlijk lever je ietsjes in op comfort met standaard 45 a 50 hoog naar 30 hoog. Maar het blijft ondanks de 19 ich nog een zeer comfortabele auto. Hij word daarnaast nog wat sportiever betreft de veren heb ik alleen evaring met de eibach pro. Maakt de auto iets harder maar niet storend
Vandaag was het dan eindelijk zover. De coating was eindelijk uitgehard dus konden we mooi het setje eronder schroeven!
Aangezien ik de vraag al kreeg op wat voor banden deze komen te staan: Het zijn Michelin Pilot sport 4 banden geworden. 225/40/18 Voor en 255/40/18 achter Wat betreft de banden kan ik nog niet echt een oordeel geven. Ik heb voorheen altijd op Bridgestone gereden en dit maal eens michelin uitproberen aangezien ik deze nieuwe bandjes voor een leuk prijsje kon kopen.
Hierbij de Foto's:
Ik weet nu al wat mensen gaan zeggen: Hij moet verlaagd worden !!!!! Dit gaat ook zeker gebeuren maar daar wachten we nog heel ff mee. Aangezien er teveel wensen zijn maar te weinig geld haha ik denk dat meerdere mensen dit probleem wel kennen
Ik heb zojuist ff rondgekeken op het nl forum en het engelse forum en ik zie dat iedereen behoorlijk te spreken is over de Tein S-tech velgen. Heeft iemand hier ervaring mee? en eventuele foto's ?