Lexus IS300 SportCross project

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super!! Heel mooi.
Mooie Lex sowieso zo'n cross sport, Lexus slaat de plank finaal mis om niet van de IS of GS een station te maken voor hier in Europa. :(
Dom.

Dankjewel Alor

Zou leuk zijn als er ooit weer een station zou komen

LexusGS470.jpg

Voor tig uur werk is het een hele mooie prijs. Beetje vreemde verdeling tussen monteren en uitlijnen, maar ja dat is creatief boekhouden.

Zie nu op de factuur 247,93 voor Montage + Uitlijnen (mits gangbaar) dus of de verdeling zoals ik het heb genoemd kloppen weet ik even niet.
Dit is dan ex BTW

Nou mvraamsdonkIS300, jij bent vanmorgen vast heerlijk wakker geworden :xp Ziet er prima uit allemaal, well done! :rulez:

Dankjewel GPS-10 ben zeer blij met het resultaat.
Op naar de volgende modificatie.
Weer een hoop geleerd over de Lexus via Eric Boode.
Het blijft mij verbazen hoever mijn Lexus uit 2003 zijn tijd ver vooruit was.
Wat een techniek !

Zie nu op de factuur 247,93 voor Montage + Uitlijnen (mits gangbaar) dus of de verdeling zoals ik het heb genoemd kloppen weet ik even niet.
Dit is dan ex BTW

Hallo mvraamsonkIS300,

Alleen het uitlijnen kostte mij al ? 50,- dus ? 200,- (ex. BTW) voor de montage is heel erg redelijk (kost je toch een dagje sleutelen als het zelf doet).

Gefeliciteerd! Geniet ervan, maar niet meteen je bandjes oproken in de bochten h? ;)

H? Lacor dankjewel ik geniet er zeker van.
Alles goed met de rode ? Zag een IS200 SportCross te koop staan in de kleur rood bij de Lexus dealer !
Ziet jouw SportCross er ook zo vuil uit ?
Mijn handen kriebelde in de garage in Apeldoorn maar het heeft helaas weinig zin momenteel.
Was het maar zomer.

Hallo mvraamsonkIS300,

Alleen het uitlijnen kostte mij al ? 50,- dus ? 200,- (ex. BTW) voor de montage is heel erg redelijk (kost je toch een dagje sleutelen als het zelf doet).
Ik vond het ook heel erg redelijk.
Was eerder van 400 euro uitgegaan.
Als je dan weet dat alle boutjes ook weer schoongemaakt zijn en ingevet, dat er tussendoor is test gereden.
Heb meerendeel van de tijd ook meegekeken naar het monteren een leuk process.
En ruimte genoeg om vragen te stellen.
Kortom een geslaagde dag

mooi verhaal en stuurgevoel is ZO belangrijk :rulez:

hopelijk ga ik dit binnenkort ook beleven , heb al enig ervaring met laag rijden maar die was 500kg lichter lol

H? Lacor dankjewel ik geniet er zeker van.
Alles goed met de rode ? Zag een IS200 SportCross te koop staan in de kleur rood bij de Lexus dealer !
Ziet jouw SportCross er ook zo vuil uit ?
Mijn handen kriebelde in de garage in Apeldoorn maar het heeft helaas weinig zin momenteel.
Was het maar zomer.

Alles goed, dankje! Nog een rode? Foto's! Ik roep altijd de enige rode SC te hebben. Dan maar enige rode IS300 SC :P Maar echt vuil is die van mij nooit, laatst een maand niet gewassen, kan je het je voorstellen. Nu weer iedere twee weken :)
Wat dit adres van jou betreft, misschien maar ns bellen. Wellicht hebben zij een oplossing voor het gekraak bij mij. Voor dat geld kunnen ze de voortrein nog ns uit elkaar halen.

hahahaha zo begint het.. gister was ik het ook vergeten.. wilde snel een drempel nemen hahahaha en dan word je afgestraft omdat je laag wilt rijden lol

Status
Niet open voor verdere reacties.