Lexus IS300 SportCross project

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee juist niet. Kun je gelijk eventuele verschillen in gap voor en achter mooi instellen en drempelhoogte instellen :thumbsup:

wat GPS zegt ;)

als je eenmaal de gewenste rij hoogte hebt kun je de hardheid door middel van een draaiknop eenvoudig verstellen
maar wil je echt iets moois dan een setje TEIN met stelmogelijkheid vanuit je auto
EDFC_ACTIVE_PRO.jpg

die motortjes plaats je op de shocks en via dat kastje stel je het in

Bijlagen

• EDFC_ACTIVE_PRO.jpg
    EDFC_ACTIVE_PRO.jpg
    148,2 KB · Weergaven: 61
Nu begrijpen we de mooie prijs die je hebt gekregen. Goeie deal !

Vandaag werd ik gewezen op een stukje op de site van steverinkbanden.

http://www.steverinkbanden.nl/news/556/1/Koni+Sport+Kit+op+Lexus+IS300+SC+gemonteerd

Heel erg leuk :rulez:
En ik begrijp dat er binnenkort iemand van het forum een afspraak heeft gemaakt Lacor ben jij dat :p

Bingo, u gaat door voor de wasmachine!

Ik was er vanochtend en dat is uitstekend bevallen. Pak de teiltjes er maar bij, want voor mijn gevoel echt een topbedrijf. De auto eerst koud laten worden. Mooi om te zien dat twee paar ogen de auto scannen en zien dat hij wel heel recht op z'n wielen staat. Of hij wel was uitgelijnd, ja net. Waarschijnlijk alleen volgens specificaties, zonder verder te kijken.

Na enige tijd afkoelen samen met Eric een drempel uitgezocht. Het was hem meteen duidelijk dat het ergens in een rubber moest zitten, maar welke..? Rustig en doelmatig heeft Eric alles nagelopen. Ondertussen zich verbazend hoe als nieuw alles nog is :)
Enkele ritten tussendoor verder kwamen we bij de stabilisator uit, waarvan de rubbers een kleine twee jaar geleden zijn vervangen. Die sloot hij dus in eerste instantie uit, maar nadat het de rest niet was, moest dat het wel zijn. Koppelstangetjes losgemaakt en bij verdraaien van de stang was daar het kenmerkende geluid. De rubbers blijken al wat in te scheuren. Nu heeft hij die schoongemaakt en goed ingevet en morgenochtend weet ik zeker of het wegblijft. Maar tot nu toe volkomen stil. En zodra het erger wordt, dus nieuwe rubbers.

Vervolgens uitgelijnd en ook daar weer met beleid alles bekeken en op zijn advies achter en voor meer negatieve wielvlucht gegeven. Stuurt hij wat strakker in de bochten en heb je minder het gevoel op de wangen te sturen waren zijn woorden. Echt top! En ook een zeer nette rekening voor mij.
Ze vinden het mooi dat ik via het forum besloten vanuit Amersfoort daar naartoe te komen. Meteen werd ook mijn auto op hun FB-pagina gezet, lache. Ik kan alleen zeggen dat als je meer wil halen uit je onderstel of een probleem hebt, je hen zeker in het achterhoofd moet houden.

Mooi dat het zo goed bevallen is.
Leuk bedrijf h?.
En een verademing om Eric bezig te zien aan de SportCross.
Natuurlijk had hij een mooi excuus om weer een stukje te mogen rijden.

Absoluut. Ja, hij rijdt zelf Toyota, dus dit voelt dan beetje als thuiskomen.

Ik ben niet gelovig, maar: halleluja! Vanochtend volkomen stil, geen gekraak of gepiep. Zalig :D

lekker bezig geweest! auto staat mooi op de wielen nu die wat lager is. Mooi dat er met passie voor het vak aan je auto gewerkt is. Dit geeft een goed gevoel en een goed resultaat. Veel plezier ermee!

lekker bezig geweest! auto staat mooi op de wielen nu die wat lager is. Mooi dat er met passie voor het vak aan je auto gewerkt is. Dit geeft een goed gevoel en een goed resultaat. Veel plezier ermee!

Dankjwel Phaebo vanaf het moment dat ik naar de parkeerplaats loop geniet ik al van de SportCross.
De Lexus is dan ook meer dan vervoer van A naar B gek h?.

Status
Niet open voor verdere reacties.