Lexus Navigatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Voor mijn maatje Richie verkoop ik zijn navigatie systeem van Lexus. Dit omdat hij een pioneer navigatie in de auto heeft zitten.

alles zit erbij. zie foto,s! Wat betreft de prijs daar kunnen jullie samen wel mee uitkomen.
Wat ie wel wil dan is ruilen van de console, aangezien deze een geheel vormt me de navi....



Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Stuureen PB naar ---> RichieRich http://www.lexusforum.nl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1282
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Ben ge?nteresseerd, maar mijn console zit nu een schermsteuntje op, zie foto:


Steuntje kan er natuurlijk af gehaald worden, maar dat zit er een gat in het afdekplaatje.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
het gaat niet alleen om het console waar het schermpje inzit! ook die bij je pook. ik zal je even een pb sturen met het nummer waarmee je kan bellen!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Was al bang dat heel die middenconsole eruit moet, weet niet of ik dat wel zie zitten.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
RoelVB zei:
Was al bang dat heel die middenconsole eruit moet, weet niet of ik dat wel zie zitten.


dat is iets wat je met hem zou kunnen overleggen. ik ben wat dit betreft maar even een tussen persoon!
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Het is niet heel de console alleen het gedeelte waar je scherm in zit en het gedeelte bij je handrem, waar de airco etc. zit dat blijft gewoon zitten...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
RichieRich zei:
Het is niet heel de console alleen het gedeelte waar je scherm in zit en het gedeelte bij je handrem, waar de airco etc. zit dat blijft gewoon zitten...
Nee, dat begrijp ik wel. Denk dat ik er toch vanaf zie.
Het is toch de bedoeling dat LANA straks de navigatie overneemt.
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Die keuze is aan jou ik heb het systeem iig te koop want ik heb r een pioneer 2din in zitten en wil een gewoon opbergvak in mn dashboard.
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Puur alleen voor de radio bedoel je dan he?

De radio alleen 150
Navigatiesysteem 300

Samen voor 400
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
zit daar ook de module bij waar je de navi dvd /cd in moet doen lijkt me ja niet dat je de navi cd in de radio wisselaar moet doen dan kan je nmlijk geen cds afspelen?
grt Joop
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Nee arjen geen pm gestuurd dacht dat deze info nuttig was voor iedereen op het forum vandaar en ik zou er wel evt belang bij hebben ,groet ikke
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Sorry dat ik zo laat reageer maar zit met en vrouw die ieder moment kan bevallen en ben volop aan het verbouwen om alles klaar te krijgen... Dus beetje respect graag... Dus een PM zal eerder beantwoord worden omdat ik daar en mail van krijg... De set is compleet zo is ook te zien op de fotos!!! De cd moet achter in de kofferbak in de unit gezet worden niet in de radio (dat is een 6cd)

Mvg Richie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.