Lexus Navigatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Richie, het ging niet om respectloos zijn. De mod zegt dat hij wat gaat bedenken zodat er sneller gereageerd wordt in de topics... het is geen aanval richting jouw persoon. Het gebeurt vaker dat er traag gereageerd wordt in de topic zelf. Wij proberen de topics bij te houden voor een goed en snel verloop van de verkoop, maar jij moet je topic ook in de gaten houden.

Wat betreft de vraag van Joop, dat is zeker een valide vraag omdat de mensen die de navi niet hebben, de unit in de kofferbak ook niet hebben.. mij is het ook niet duidelijk of je deze erbij doet? Ik zie die in ieder geval niet bij de foto's? Is dat deze? Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verder weet ik niet hoe het zit met de GPS antenne? zit deze ook in de 200?
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
mlcoolj zei:
Richie, het ging niet om respectloos zijn. De mod zegt dat hij wat gaat bedenken zodat er sneller gereageerd wordt in de topics... het is geen aanval richting jouw persoon. Het gebeurt vaker dat er traag gereageerd wordt in de topic zelf. Wij proberen de topics bij te houden voor een goed en snel verloop van de verkoop, maar jij moet je topic ook in de gaten houden.

Wat betreft de vraag van Joop, dat is zeker een valide vraag omdat de mensen die de navi niet hebben, de unit in de kofferbak ook niet hebben.. mij is het ook niet duidelijk of je deze erbij doet? Ik zie die in ieder geval niet bij de foto's? Is dat deze? Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verder weet ik niet hoe het zit met de GPS antenne? zit deze ook in de 200?

Ik zal even mee reageren op dit topic aangezien ik heb aan gemaakt!

Maar idd dat is de dvd unit voor de navigatie!
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
is de navigatie up to date? ik heb welleens gehoord dat deze maar tot 2007 gaat?
 

Burial

Actief
11 dec 2011
125
1
0
Kabelboom word een lastig verhaalt.
Aangezien de kabels voor de navi gewoon in de kabelboom van de auto zelf zit verwerkt.
Of je moet de hele kabelboom strippen of de kabbelboom omruilen met de koper....
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Ik weet niet tot hoever je ze kunt updaten hij werkte laatste keer gewoon maar heb hem afgesloten ivm en 2din met navigatie zit alleen idd met de kabelboom die zit ge?ntegreerd...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Ik biedt 40 euro voor alleen het scherm.
100 voor de complete set.
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
En ik moet wel het dashboard gedeelte hebben waar het scherm nu zit een het deeltje waar de afstandsbediening in zit.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Ik vind 150 voor een incompleet/oud systeem te veel en ik wil het vakje naast de handrem niet kwijt.
Hoeveel voor alleen het scherm?
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Wil het scherm liever niet los kwijt want dan blijf ik met de computer zitten...
Je kunt het ook zonder afstandsbediening nemen maar ja dat werkt niet goed want die kan ook los bedient worden maar zit er nu in geklikt...

Ik vond 150 een faire prijs laat maar een tegenbod achter...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Ok?, viel te proberen.
Ik kijk nog even verder aangezien ik enkel een scherm nodig heb.
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Tja helaas...

Maar anders blijf ik met de computer zitten.
Wil het zo doen voor 125 euro mag je het scherm en de computer hebben, meer kan ik er niet van maken en dan wil ik wel het dashboardgedeelte.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Vind ik een goede deal.
Even voor de duidelijkheid, met het dashboardgedeelte bedoel je dus enkel het deel bovenop?
Moet er echter wel bij melden dat op mijn dashboard een display heeft gezeten (zoals vermeld in mijn eerste post in dit topic), dus zitten nu wat schroefgaatjes in (valt te verhelpen door de bovenkant opnieuw te bekleden).
Als je wilt maak ik erg morgen bij daglicht nog even een foto van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.