Lexusforum meeting 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Beste Lexusliefhebbers,

Het heeft even geduurd om een locatie te vinden, maar we zijn blij te kunnen mededelen dat we dit jaar van harte welkom zijn bij Lexus Rotterdam. Zoals voorgaande jaren zal er wat te eten en te drinken aanwezig zijn.

1687083647430.jpeg


Aanmelden
Ben je van plan om te komen schijf je dan in via deze link. Dit is zodat we weten met hoeveel bezoekers we rekening moeten houden.


Locatie
Lexus Rotterdam
Schaapherderhof 1
2988CP Ridderkerk


Datum
Zondag 24 september, 12:00 - 17:00


Mooiste Lexus verkiezing
Zoals ieder jaar zullen we weer onze "Mooiste Lexus verkiezing" houden. Meer informatie en inschrijven in te vinden
in dit topic.

Hopelijk tot de 24e. Wij kijken er in ieder geval erg naar uit en hopen jullie ook.


- Team Lexusforum
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
697
621
93
Prima lokatie, en hopelijk iets minder warm dan afgelopen jaar.

Is het een idee om iedere forumdeelnemer (uiteraard vrijwillig) bij aankomst een badge te verstrekken met daarop de naam (desnoods zelf ter plekke in te vullen) waarop hij/zij op dit forum bekend is? Dat zou het leggen van contacten mogelijk wat kunnen vergemakkelijken.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
311
251
63
Da's voor mij naast de deur dus ik ben van de partij! Ik ben dan net terug van vakantie dus wordt nog even buffelen om mijn auto in show conditie te krijgen. :)

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB en Johno

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Prima lokatie, en hopelijk iets minder warm dan afgelopen jaar.

Is het een idee om iedere forumdeelnemer (uiteraard vrijwillig) bij aankomst een badge te verstrekken met daarop de naam (desnoods zelf ter plekke in te vullen) waarop hij/zij op dit forum bekend is? Dat zou het leggen van contacten mogelijk wat kunnen vergemakkelijken.
Heel goed idee want zo kan je nog makkelijker contacten leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lextase

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
> Zoals ieder jaar zullen we weer onze "Mooiste Lexus verkiezing" houden. Meer informatie en inschrijven in te vinden in dit topic.

Nou, jullie hebben geluk. Ik kan dan niet :p
Maar ja, wel jammer dat ik niet kan.. Graag veel foto's en filmpjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Prima lokatie, en hopelijk iets minder warm dan afgelopen jaar.

Is het een idee om iedere forumdeelnemer (uiteraard vrijwillig) bij aankomst een badge te verstrekken met daarop de naam (desnoods zelf ter plekke in te vullen) waarop hij/zij op dit forum bekend is? Dat zou het leggen van contacten mogelijk wat kunnen vergemakkelijken.
Mijn vrouw en ik zijn er ook bij met de UX en de IS-F ;-)
 

Bijlagen

  • 2023_05_07_12_51_IMG_5718.JPG
    2023_05_07_12_51_IMG_5718.JPG
    353 KB · Weergaven: 135
  • Leuk
Waarderingen: Lextase, RoelVB en Johno

Bobusa

Actief
12 okt 2008
241
143
43
Hoi, al eerder gemeld maar hier op deze plek dan ook nog even. Ik ben erbij! En ik zie dat Speedy J ook van de partij is? Zou erg leuk zijn om 2 LS600h's te bewonderen en ff naast elkaar te zetten om het verschil tussen de SWB en LWB te bewonderen!

Btw, kom uit Twente dus wel even onderweg al duurt dat maar een half uurtje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.