Vrees van niet. In België is er voor zover ik weet geen forum of club van Lexus rijdersIs er een Lexus meeting in Belgie ???
Ik ben er zeker bij. Tot dan!!Beste Lexusliefhebbers,
Het heeft even geduurd om een locatie te vinden, maar we zijn blij te kunnen mededelen dat we dit jaar van harte welkom zijn bij Lexus Rotterdam. Zoals voorgaande jaren zal er wat te eten en te drinken aanwezig zijn.
Bekijk bijlage 180509
Aanmelden
Ben je van plan om te komen schijf je dan in via deze link. Dit is zodat we weten met hoeveel bezoekers we rekening moeten houden.
Schaapherderhof 1
2988CP Ridderkerk
Datum
Zondag 24 september, 12:00 - 17:00
Mooiste Lexus verkiezing
Zoals ieder jaar zullen we weer onze "Mooiste Lexus verkiezing" houden. Meer informatie en inschrijven in te vinden in dit topic.
Hopelijk tot de 24e. Wij kijken er in ieder geval erg naar uit en hopen jullie ook.
- Team Lexusforum
Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel zou moeten gaan; ik zie hier alleen maar mannen die zich hebben ingeschreven. En ik wil nou niet de vreemde een in de bijt zijn zeg maarAangemeld en ik kijk er naar uit!
Nu nog in mijn CT200h, maar zeer binnenkort een UX250h![]()
Oh nee hoor, er zijn behoorlijk wat vrouwen, ik denk zo'n 30%. Er zijn meestal zo'n 150 tot 200 mensen met circa 100 wagens. Kijk de foto's van vorige meetings maar eens terug.Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel zou moeten gaan; ik zie hier alleen maar mannen die zich hebben ingeschreven. En ik wil nou niet de vreemde een in de bijt zijn zeg maar![]()
Valt wel mee toch ? Iig mijn vrouw komt ook met een UX250h ;-)Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel zou moeten gaan; ik zie hier alleen maar mannen die zich hebben ingeschreven. En ik wil nou niet de vreemde een in de bijt zijn zeg maar![]()
Whoohoo, dat is leukValt wel mee toch ? Iig mijn vrouw komt ook met een UX250h ;-)
Dit is de orange kid en er zal achter de voorruit een A4tje liggen met ISF-kuiken part 2 ;-)Whoohoo, dat is leuk![]()