Lexusforum meeting 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri73

Nieuw hier
29 mei 2023
15
32
13
Ik probeer ook aanwezig te zijn!
20230721_185938.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Morene en RoelVB

V6 Gerrit

Nieuw hier
7 jun 2023
16
5
3
Mss dat ik kom, heb dit vroeger ook is gedaan naar een meeting in Zwolle. Was een mooie plaats dat herinner ik me wel nog.. Kom uit België Limburg. Is 250 maar auto heeft nog wat tlc nodig
 
  • Leuk
Waarderingen: Joeri73 en RoelVB

Muttie

Nieuw hier
31 jul 2023
1
1
3
Beste Lexusliefhebbers,

Het heeft even geduurd om een locatie te vinden, maar we zijn blij te kunnen mededelen dat we dit jaar van harte welkom zijn bij Lexus Rotterdam. Zoals voorgaande jaren zal er wat te eten en te drinken aanwezig zijn.

Bekijk bijlage 180509

Aanmelden
Ben je van plan om te komen schijf je dan in via deze link. Dit is zodat we weten met hoeveel bezoekers we rekening moeten houden.


Locatie
Lexus Rotterdam
Schaapherderhof 1
2988CP Ridderkerk


Datum
Zondag 24 september, 12:00 - 17:00


Mooiste Lexus verkiezing
Zoals ieder jaar zullen we weer onze "Mooiste Lexus verkiezing" houden. Meer informatie en inschrijven in te vinden
in dit topic.

Hopelijk tot de 24e. Wij kijken er in ieder geval erg naar uit en hopen jullie ook.


- Team Lexusforum
Ik ben er zeker bij. Tot dan!!
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Aangemeld en ik kijk er naar uit!

Nu nog in mijn CT200h, maar zeer binnenkort een UX250h :)
Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel zou moeten gaan; ik zie hier alleen maar mannen die zich hebben ingeschreven. En ik wil nou niet de vreemde een in de bijt zijn zeg maar :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.123
4
834
113
Ik begin me nu serieus af te vragen of ik wel zou moeten gaan; ik zie hier alleen maar mannen die zich hebben ingeschreven. En ik wil nou niet de vreemde een in de bijt zijn zeg maar :ROFLMAO:
Oh nee hoor, er zijn behoorlijk wat vrouwen, ik denk zo'n 30%. Er zijn meestal zo'n 150 tot 200 mensen met circa 100 wagens. Kijk de foto's van vorige meetings maar eens terug.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Mja, same here... We zijn dan op de terugweg van vakantie met de camper. Als we in de buurt mochten zijn, parkeer ik het gevaarte wel buiten beeld-om-de-hoek. Het is tenslotte onderhuids een <kuch> Fiat <kuch> :eyes::p
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me en D43m0n

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Tsja, die luxe kent niet iedereen. Ik ben al blij als vrouw en ik de vakantie samen voor elkaar krijgen. Tegenwoordig moet je soms bijna een jaar vooraf weten wat je de volgende keer wil...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.