lexusforum op de meern - 7 oktober 2012

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joop zei:
niet dat er veel aan te zien is maar mag ik ook komen? :)

tuurlijk mag je ook komen joop! wat moeten we zonder jou ;)

micdee zei:
Nou wellicht helpt het wanneer ik dan met mijn nieuwe karretje langs kom...

dus dat is een ja gezellig?? :P

Lexus-dzjino zei:
als ik er ben heb ik misschien mijn update al toegevoegd aan mijn auto! of ze liggen nog op de achter bank

ik ben benieuwd tipje van de sluier??? :)

count me in dan maar heheheeh btw neme jullie nummerplaat houders mee toevallig daar wilt ik er graag 1tje van :P

Ik zal helaas niet aanwezig zijn. Ik wil geen lange afstanden rijden met mn slippende koppeling. :roll:

j2jedi zei:
Ik zal helaas niet aanwezig zijn. Ik wil geen lange afstanden rijden met mn slippende koppeling. :roll:

kan je niet met iemand mee rijden? of pak je de trein er is vast wel iemand bereid om je op te halen op het station! :rulez:

LOL, zal kijken. Misschien ben ik dan onder mijn versnellingsbak aan het koffiedrinken.
:P

Ik moet helaas afzeggen omdat mijn koppeling ook op is.
Veel plezier en ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben.
En natuurlijk veel :photo:

Als het niet regent,ben ik ook van de partij

Kan een ieder mijn laatste modificatie bewonderen,
het was natuurlijk een hele klus maar het resultaat mag er zijn !
:)

Ik heb nu namelijk korte ventielen met Lexus ventiel dopjes,
al met al een hele verbetering !!

Jammerrrrrrrrrrrrrr, wegens omstandigheden kan ik er niet bij zijn helaas.... :roll:

Ik ben er ook bij. Dat wordt voor mij de 1e keer dat ik aan een lexus event zal meedoen. Tot volgende week!

Status
Niet open voor verdere reacties.