LexusAlphen
Hoort erbij
- 18 jul 2011
- 34
- 0
- 0
en en en??Rahdjeev zei:Ik zal mijn uiterste best doen hem dat duidelijk te maken dat Lexus belangrijker is dan alle andere dingen die hij te doen heeft
blue-eyes zei:Ik neem aan dat alle prachtige bolides op dit moment gepoetst worden?
Rahdjeev zei:blue-eyes zei:Ik neem aan dat alle prachtige bolides op dit moment gepoetst worden?
De mijne in iedergeval wel
Ik ga zo beginnen.
Alhoewel ik nog met twee kleine probleempjes zit:
1. Ik kan niet met de hoge druk, dan wordt de helft van de straat wakker. Dus de onderkant wordt niet helemaal glanzend denk ik.
2. Ik moet nog even kijken of mijn navigatie het adres vindt. M'n ma is weg met de TomTom, ze wilde nog wel de Lexus pakken maar dan heeft het weinig zin als we met een Mazda komen
blue-eyes zei:Rahdjeev zei:[quote="blue-eyes":3rizx466]Ik neem aan dat alle prachtige bolides op dit moment gepoetst worden?
De mijne in iedergeval wel
Ik ga zo beginnen.
Alhoewel ik nog met twee kleine probleempjes zit:
1. Ik kan niet met de hoge druk, dan wordt de helft van de straat wakker. Dus de onderkant wordt niet helemaal glanzend denk ik.
2. Ik moet nog even kijken of mijn navigatie het adres vindt. M'n ma is weg met de TomTom, ze wilde nog wel de Lexus pakken maar dan heeft het weinig zin als we met een Mazda komen