lexusforum op de meern - 7 oktober 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen meeting zonder moderators toch? ? (en eigenaar :P)

Ik zal er dan maar zijn, alleen zonder een Lexus :P
Als Michael er dan ook nog is met die andere duitse auto, heb ik ook nog een beetje aanspraak :D

Genoeg Duitse auto's die dag ;) Hoe je het voor elkaar hebt gekregen een BMW meeting ernaast te regelen is mij een raadsel :P Gelukkig hebben wij een kleintje ;)

Ja er zijn diverse meetings die dag op dezelfde locatie bij de meern.

Hube zei:
Genoeg Duitse auto's die dag ;) Hoe je het voor elkaar hebt gekregen een BMW meeting ernaast te regelen is mij een raadsel :P Gelukkig hebben wij een kleintje ;)

:D

Zou grappig geweest zijn idd, maar ik heb er niets mee van doen. Is van een ander forum waar ik geen lid ben (even uit mijn hoofd: bmwfan oid).

Ik weet wel, inmiddels gehoord, dat de BMW jongens ook graag de mooie Lexusses willen bekijken, blijkbaar zitten daar ook echte autoliefhebbers bij :)
Volgens mij hebben we voldoende argumenten paraat ;)

Lijkt me leuk, en zeer toevallig.

Even opgezocht en gevonden ;). Is een hele kleine meeting, dus Hube, Er zijn vele malen meer Lexus aanwezig.
11 November is een hele grote, ook bij de Meern. Daar wist ik wel van. Veel M3's bijv. ;)

http://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f=7&t=32845

Dit ter informatie. Nogmaals, ik heb daar niets mee van doen. Als moderator van dit forum denk ik dat het leuk is, en heel toevallig.
Misschien wat leuke shoots, ik ga zeker wel even kijken.
2 fora, beiden liefhebbers. Dat kan alleen maar leuk worden :)

Let wel, primair is natuurlijk onze eigen meeting!

aaahhhh toch een forum over het hoofd gezien :P

najah je kan niet rekening houden met alles allang blij dat die ene nissanclub de 14e pas komt want die is wel groot.

die paar duitsers kunnen we wel hebben ;)

Ik zag bij de a27 Thv Noordeloos naast de Mac en Starbucks een mooi parking

Jeroen zei:
aaahhhh toch een forum over het hoofd gezien :P

najah je kan niet rekening houden met alles allang blij dat die ene nissanclub de 14e pas komt want die is wel groot.

die paar duitsers kunnen we wel hebben ;)

Je hebt er maar veel werk van ;)

Ik heb net begrepen dat iemand op het BMW 7 serie forum had vernomen dat Lexus een meeting had gepland, en dat via dat pad het bij een ander forum is gekomen welke het idee had opgevat om iemand van de moderators te benaderen en dit te vertellen.
Krom maar grappig wereldje.

Heb langer gewacht om te reageren, maar ben er ook ni bij.....

Lexus is net terug klaar geraakt en zit op een andere meeting achter de hoek....bij AVB in Verrebroek op de Meguir's stand.

Esteban zei:
Heb langer gewacht om te reageren, maar ben er ook ni bij.....

Lexus is net terug klaar geraakt en zit op een andere meeting achter de hoek....bij AVB in Verrebroek op de Meguir's stand.

Jammer Estaban, anders had je die bmw rijders eens kunnen laten zien how low you can go! :D

halowa volk,leuk om erbij te zijn met de bmw rijders,er word zoon 30 wagens verwacht vanuit onze kant.
en leuk dat jullie er ook zijn,zo kunnen we de dag vullen met het kijken naar ieder zijn trots.
heb een prof fotograaf gergelt die gaat wat foto's schieten.

tot zondag car freaks.

Misschien kom ik wel op de motor zondag (mits goed weer). Vind het alleen wel jammer om de Lexus thuis te laten staan dan..

Status
Niet open voor verdere reacties.