lexusmeeting showoff imports 22 juni 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38




het is weer zover!!!

de datum is geprikt en dit jaar gaan we wederom naar het terrein van showoff imports!

Datum: 22 juni
tijd: 12.00 t/m 16.00
waar: de slof 6, Dongen

we hopen natuurlijk weer dat het een gezellig en druk samenzijn wordt! wij en het team van showoff imports zullen natuurlijk ons best doen om er weer een top meeting van te maken. dit jaar zullen we ook weer een competitie verzorgen hier komt later meer informatie over.

Ook zal er een barbeque zijn aan het eind van de middag. deze zal niet geheel kosteloos zijn en inschrijven hiervoor kost 10 euro per persoon.

het registreren voor de meeting kan via deze link:
http://www.lexusforum.nl/?post_type=epl_event&p=4651

meer info over de meeting zal via deze topic plaatsvinden.

Hulp bij de registratie nodig? Deze link: viewtopic.php?f=82&t=4271

hopelijk tot ziens op de meeting!

lexusforum team!
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey gasten ,

ik zal erbij zijn zo 4 dagen voor mijn vakantie gaat beginnen . :D
kijk er al naar uit :)
als er nog mensen zijn met deukjes in de lexus kan ik deze proberen te verwijderen zonder spuiten zal dit even met rolo overleggen i.v.m ruimte in magezijn .
ik zal hier voor lexus forum leden een leuke prijs voor maken . :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hey wil!

toppertje dat je het weer wilt doen! laat maar weten als het kan dan kunnen we misschien een lijst starten voor het uitdeuken.

je had zowiezo aanwezig moeten zijn haha je hebt nog een eer te verdedigen ;)

wat betreft de registratie, we gaan even uitzoeken wat het probleem is.
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
wil zei:
het lukt me niet via de link om te registreren :(
Nadat je op register hebt geklikt, even in het witte vlak de quantity dropdown op 1 zetten. Dan moet het verder goed gaan. Ik ben even aan het kijken voor een betere registratie methode, maar dat wordt wat moeilijker.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey hey ,

ik heb rolo gemailt en hij vondt het goed als ik wat deukjes wilde uitdeuken voor jullie .
en ik zal de wissel beker meenemen en zal hem eerst nog even oppoetsen voor de volgende eigenaar voor een jaar .

see you all @ 22 june
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Begin maar met poetsen, er schijnen veel mooie wagens te komen.

Mijn stem krijg je dit keer niet, ik ben helaas verhinderd. Maar als ik nu mee mag stemmen kies ik voor de IS350, mijn favoriet!
 

Ronald1971

Nieuw hier
11 mrt 2013
22
0
0
Ik ben er ook bij, heb me net geregistreerd .
Is 20 minuten van mij vandaan, word de eerste meeting van lexus die ik bij ga wonen :D
Ben benieuwd...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
kijk das mooi! mijn eerste meeting van het lexusforum was ook bij showoff. gelijk een knaller :rulez:


Als het goed is moet het registreren nu gewoon lukken zoniet kun je mij een pm sturen.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Ik wil er ook bij zijn maar ik weet niet zeker of ik kan komen omdat we dan net een kleine hebben.
Moet ik me dan wel registreren of is er nog wat speling?
Mvg nick
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
uiteraard is er wel wat speling. aanmelden kan altijd :)

maar wel voor 22 juni :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Layout is veranderd. Mochten er nog problemen zijn, dan hoor ik het graag.
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Ik probeer zeker en vast ook aanwezig te zijn. En misschien doe ik wel mee aan de wedstrijd "mooiste lexus"...
Mag er ook een toyota aangeboden worden voor het uitdeuken? Ik denk dat mijn broer hier namelijk wel interesse voor heeft...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
gezellig! ik zal de competitie binnenkort online zetten!

voor het uitdeuken moet je even met wil overleggen :)
 

Paulus

Nieuw hier
11 apr 2013
5
0
0
Moet je je sowieso inschrijven als je wilt komen, of is de inschrijving alleen als je wilt BBQ-en?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Sowieso even inschrijven. Dat is om een indicatie te kunnen krijgen van hoeveel personen en hoeveel auto's er komen. Dat is voor onze host ook best fijn om te weten, laat staan voor onszelf. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.